02145323 02191004043

هتل موتو پرمیوم و اسپا مارماریس

هتل موتو پرمیوم و اسپا مارماریس
motto premium hotel & spa hotel Hotel marmaris
درجه هتل:

یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از مارماریس بازدید می کنند و محیطی جذاب را در کنار بسیاری از امکانات مفیدی که برای بهبود اقامت شما طراحی شده اند، ارائه می دهد.

هتل موتو پریمیوم تنها 50 متر تا ساحل اوزونیالی فاصله دارد و دارای استخر روباز، حمام ترکی و وای فای رایگان است. دارای اتاق های تهویه مطبوع با تلویزیون ماهواره ای و بالکن است.تمام اتاق های هتل موتو پریمیوم دارای حمام اختصاصی هستند. صندوق امانات نیز استاندارد است. این هتل همچنین تعدادی سوئیت بزرگ ارائه می دهد.

رستوران های آلاکارته غذاهای جهانی و محلی سرو می کنند.می توانید از نوشیدنی ها و نوشیدنی های الکلی در بار لذت ببرید. مسافرانی که به دنبال لذت بردن از ماهی و چیپس هستند می توانند به کافه Hacis - Restaurant Bar، Ricky's Chippy یا Portofino Restaurant مراجعه کنند. در غیر این صورت، ممکن است بخواهید از یک رستوران چینی مانند رستوران ماندارین، Shadows یا رستوران سن دیدن کنید.

محوطه استخر برای آفتاب گرفتن و استراحت ایده آل است.

مکان‌های دیدنی اطراف مانند شهر باستانی آموس و Siteler Sirinyer Cami در فاصله کمتر از 2 کیلومتری از هتل موتو پرمیوم را به مکانی عالی برای اقامت در هنگام بازدید از مارماریس تبدیل کرده‌اند.جزیره یونانی رودز تنها 45 دقیقه با کشتی از مرکز شهر مارماریس فاصله دارد. فرودگاه دالامان کمتر از 100 کیلومتر با شما فاصله دارد.

امکانات و خدمات هتل موتو پرمیوم و اسپا مارماریس ‌
رستوران سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق نگهداری بچه پارکینگ خشکشویی سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سالن بازی کودکان سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC