02145323 02191004043

هتل اورکا لوتوس بیچ مارماریس

هتل اورکا لوتوس بیچ مارماریس
orka lotus beach hotel Hotel marmaris
درجه هتل:
مارماریس

یک هتل خانوادگی در شهر تفریحی ایچملر در ساحل جنوب غربی ترکیه است. این هتل در ساحل واقع شده است، با پس زمینه ای از کوه های پوشیده از کاج و چشم اندازی از دریای مدیترانه. ساحل اختصاصی شنی به طول 700 متر با 2 اسکله، ساحل فوق‌العاده اورکا لوتوس با درختان کاج احاطه شده است و 1 کیلومتر با مرکز شهر ایچملر فاصله دارد.

اتاق‌های هتل اورکا لوتوس بیچ دارای مبلمان چوبی و شیشه‌ای هستند. هر کدام دارای تهویه مطبوع، بالکن و صندوق امانات هستند. در هر واحد مینی بار و امکانات تهیه چای/قهوه موجود است. مینی‌بارها روزانه با بطری‌های آب و آبجو تهیه می‌شوند.

رستوران بوفه اورکا لوتوس بیچ غذاهای ترکی و بین المللی را برای صبحانه، ناهار و شام ارائه می دهد. از طرف دیگر، می توانید برخی از غذاهای سنتی ترکی، غذاهای ایتالیایی یا آسیایی را در یکی از سه رستوران آلاکارته هتل تجربه کنید. 9 بار در هتل در طول روز نوشیدنی‌های برندهای محلی و بین‌المللی سرو می‌کنند. اینها شامل بارهای کنار استخر و ساحل است تا بتوانید در حین استراحت در صندلی خود از نوشیدنی لذت ببرید.

برای مدتی استراحت، می توانید برای ماساژ یا درمان زیبایی در اسپای هتل رزرو کنید، جایی که می توانید در سونا و حمام ترکی نیز استراحت کنید. مهمانان می توانند از استخر سرپوشیده یا زمین تنیس لذت ببرند. مرکز اسپا شامل سونا، مرکز تناسب اندام، اتاق ماساژ، جکوزی و حمام است. مجموعه ای از فعالیت ها را می توان در یک مکان از جمله بیلیارد، تنیس روی میز، دارت، قایق رانی، غواصی و ورزش های آبی لذت برد.

هتل سرگرمی‌های شبانه منظمی مانند موسیقی زنده و کارائوکه را ترتیب می‌دهد.

از جمله اماکن نزدیک به هتل ساحل ایچملر، تپه عشاق مارماریس، پارک دلفین و پارک آتاتورک هستند که فاصله ای کمتر از 1.5 کیلومتر تا هتل اورکا لوتوس دارند. فرودگاه دالامان 104 کیلومتر دورتر است

امکانات و خدمات هتل اورکا لوتوس بیچ مارماریس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور مینی بار رایگان پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده اجاره دوچرخه
ساحل اختصاصی سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC