02145323 02191004043

هتل گرین نیچر دایمند مارماریس

هتل گرین نیچر دایمند مارماریس
green nature diamond hotel Hotel marmaris
درجه هتل:
مارماریس

هتل هتل گرین نیچر دایمند مارماریس که به خاطر محیط خانوادگی دوستانه و نزدیکی به رستوران‌های عالی شهرت دارد، لذت بردن از بهترین‌های مارماریس را آسان می‌کند. این هتل 639 اتاق دارد که اتاق های آن دارای تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع و مینی بار هستند که راحتی و راحتی فوق العاده ای را ارائه می دهند و میهمانان می توانند با

دسترسی به اینترنت رایگان آنلاین شوند. حمام خصوصی دارای دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان نیز می باشد.

این مرکز ساحلی دارای استخرهای روباز و سرپوشیده، مرکز اسپا و سلامتی و مرکز تناسب اندام است. وای فای رایگان و میز پذیرش 24 ساعته نیز در دسترس است.

صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز در رستوران هتل سرو می شود. میان وعده های سبک، قهوه و چای بین وعده های غذایی ارائه می شود. رستوران در صورت درخواست می تواند منوهای رژیم غذایی ویژه ای را تهیه کند.

الماس طبیعت سبز دارای زمین بازی کودکان است که کودکان می توانند با خیال راحت در آن بازی کنند. مجموعه ای از فعالیت ها از جمله بیلیارد، تنیس روی میز، اسکواش، دارت و دوچرخه سواری ارائه می شود. ورزش های آبی مانند موج سواری، قایق رانی و غواصی نیز در دسترس است.

وقتی احساس گرسنگی می‌کنید، حتماً از تاج محل، رستوران بار سلیناس و کباب‌ها و رستوران گلدن اورنج دیدن کنید، که برخی از رستوران‌های هندی هستند که بین مردم محلی و خارج از شهر محبوب هستند.

با توجه به نزدیکی مکان های دیدنی محبوب، مانند شهر باستانی آموس، پارک آبی آکوا دریم و پارک آبی آتلانتیس که همگی در فاصله کمتر از 1 کیلومتر با هتل فاصله دارند، میهمانان هتل می توانند به راحتی برخی از شناخته شده ترین جاذبه های مارماریس را تجربه کنند. فرودگاه دالامان 99 کیلومتر از این هتل فاصله دارد.

امکانات و خدمات هتل گرین نیچر دایمند مارماریس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده اجاره دوچرخه
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC