02145323 02191004043

هتل گرند ایده آل پریمیوم مارماریس

هتل گرند ایده آل پریمیوم مارماریس
grand ideal premium hotel Hotel marmaris
درجه هتل:
مارماریس

این هتل را می توان در سواحل جنوب غربی ترکیه، در تفرجگاه توریستی محبوب مارماریس یافت. در بلوار جمهوریت مارماریس واقع شده و دارای 272 اتاق است. این هتل سبک و مطبوع با طراحی مدرن در سرتاسر آن است. از امکانات این هتل میتوان به اینترنت رایگان در سراسر هتل، خدمات 24 ساعته اتاق، آسانسور، خشکشویی، صرافی، تهویه مطبوع، مینی بار و یخچال، صندوق امانات، سشوار، دوش، توالت، لوازم بهداشتی، ترانسفر فرودگاهی، سیستم اعلام حریق، خدمات اسپا و سالن بدنسازی اشاره کرد. همچنین کارکنان به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط اند.

هتل دارای استخر روباز و سرپوشیده، جکوزی، سونا، پارک آبی، استخر ویژه کودکان و حمام ترکی است. ماساژ و درمان های زیبایی نیز در دسترس است. سالن بدنسازی نیز شامل ایروبیک، دارت، فوتبال رومیزی، تنیس روی میز، واترپلو و مرکز تناسب اندام میباشد که سبب خواهند شد که مهمانان بتوانند علاوه بر تجربه یک اقامت بی نظیر، حس خوش ورزش در سفر را نیز تجربه کنند. به ‌عنوان بخشی از برنامه سرگرمی هتل، هر شب در هفته، سرگرمی‌ها و بازی‌های کودکانه وجود دارد. بیرون یک تراس آفتابگیر و استخر اصلی و همچنین یک استخر آبپاش برای کودکان وجود دارد.

این هتل دارای 3 رستوران است که بهترین غذاهای ترکی و دریایی را به مهمانان ارائه می دهند. میهمانان می توانند در "گریسی اسپون استیک اند بار" که با هتل 5 دقیقه پیاده روی فاصله دارد، ناهار بخورند. در کافه هتل نیز میان وعده های متنوع و بسیار لذیذی سرو می شوند. صبحانه هر روز صبح در رستوران سرو می شود. همچنین دارای 2 بار است. یک بار کنار استخر از صبح تا دیروقت باز است. کلوپ شبانه در اواخر عصر باز می شود و انواع نوشیدنی و کوکتل ارائه می دهد.

با 30 دقیقه پیاده روی می توان به مرکز خرید مارماریس رسید. از بازدید خود از موزه مارماریس، در فاصله 25 دقیقه ای از هتل 5 ستاره لذت خواهید برد. این اقامتگاه در نزدیکی شهر باستانی آموس است. همچنین با اینجکوم و پارک آبی آکوا دریم کمتر از 500 متر فاصله دارد. 200 متر تا ساحل مارماریس، 3.5 کیلومتر تا قلعه مارماریس و 11 کیلومتر تا پارک ملی فاصله دارد. فرودگاه دالامان 100 کیلومتر تا هتل فاصله دارد.

امکانات و خدمات هتل گرند ایده آل پریمیوم مارماریس ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده
پارک آبی سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC