02145323 02191004043

هتل وایت فورت دبی

هتل وایت فورت دبی
white fort Hotel dubai
درجه هتل:
        درباره هتل White Fort Hotel Dubai

هتل وایت فورت یکی از هتل‌های به صرفه شهر دبی، شهر معروف و گردشگر پذیر کشور امارات متحده عربی است. هتل وایت فورت دبی برای اقامتی با آسودگی خیال در کنار خانواده و دوستان بسیار متناسب است. در هتل خوب و راحت وایت فورت می‌توانید مدتی را به دور از نگرانی‌ها و مشغله‌های روزمره خود تفریح کنید و در هتلی کاملا مجهز، برای خود خاطراتی ماندگار و خوش به یادگار بگذارید. قابل ذکر است که هتل White Fort Hotel Dubai به برخی از جاذبه‌های دیدنی مشهور شهر دبی، مراکز خرید و چندین ایستگاه مترو نزدیک است. در صورتی که قصد دارید بلیط هواپیما چارتر رزرو کنید؛ می‌توانید به فرودگاه بین‌المللی دبی پرواز داشته باشید و سپس با ماشین مسافتی حدود تنها ۵.۵ کیلومتر را طی کنید تا به هتل وایت فورت دبی برسید. یکی از جاهای دیدنی دبی که بازدید از آن برای هر گردشگری می‌تواند جذاب و تماشایی باشد، پیست اسکی دبی است که برای گذراندن ساعاتی مفرح و خاطره‌انگیز عالی است.
امکانات و خدمات عمومی هتل وایت فورت دبی

هتلWhite Fort Hotel دبی لابی دلنشین دارد که می‌توانید در فضایی دنج بنشینید و استراحت کنید. سپس با آسانسور به اتاق و دیگر طبقات هتل بروید و برای میل کردن صبحانه‌ای مفصل و یا ناهار و شامی خوشمزه به رستوران مجلل هتل وایت فورت سری بزنید. هتل وایت فورت دبی دارای اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، پارکینگ رایگان، باغ و تراس، فکس، فتوکپی و بیزنس سنتر است. خدمات بسیار خوبی در هتل وایت فورت وجود دارد که اقامتی با آسودگی تمام و متناسب با بودجه‌ای مناسب را برای مسافران فراهم آورده‌است که شامل مواردی هستند از جمله پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، اتو، خشکشویی، لباسشویی، خدمات اتاق، خدمات و دسترسی ویژه معلولین، امکان اجاره خودرو، نگهداری از چمدان، خدمات تحویل خرید‌ها از سوپرمارکت، تبدیل ارز، معرفی و فروش تور و خدمات شاتل. از ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت هتل وایت فورت استفاده کنید و با خیالی راحت بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کنید. هتل لوکس وایت فورت دبی کارکنانی مجرب و مهمان‌نواز دارد که علاوه بر زبان عربی قادر به صحبت کردن به چندین زبان‌ گوناگون دیگر مانند انگلیسی و هندی هستند.
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

در مجموع در هتل وایت فورت دبی ۸۵ اتاق وجود دارد که هر کدام برای اقامتی آسوده و راحت مناسب هستند. انواع اتاق‌های هتل White Fort Hotel Dubai بدین شرح هستند: اتاق استاندارد یک نفره، اتاق استاندارد دو نفره با تخت تویین، اتاق استاندارد دو نفره با تخت دابل، اتاق استاندارد سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل، اتاق استاندارد سه نفره با سه تخت سینگل، اتاق چهار نفره با دو تخت سینگل و یک تخت دابل و اتاق خانوادگی با ظرفیت اقامت سه فرد با یک تخت دابل و یک تخت سینگل. در اتاق‌های زیبا و چشم‌گیر هتل وایت فورت دبی امکانات و وسایل کاربردی قرار دارند تا اقامتی خوش و بدون دغدغه برای شما فراهم باشد؛ امکانات و تجهیزات اتاق‌ها شامل یخچال، تلویزیون، اینترنت رایگان، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، مبلمان، سیستم اطفا حریق، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، سشوار، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی حمام مانند شامپو، حوله و صابون، دمپایی. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل وایت فورت امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل

هتل White Fort Hotel دبی تراسی چشم‌نواز دارد که با گل‌ها و گیاهانی سرسبز احاطه شده است و این امکان را دارید تا در فضای باز در هوایی مطلوب بنشینید و با همسفران خود گپ بزنید و اوقاتی ماندگار را تجربه کنید.
رستوران هتل

در رستوران شیک و دنجی که هتل وایت فورت دارد می‌توانید در آرامش، خوراک‌هایی متنوع و لذیذ را که به سبک آشپزی گوناگونی از جمله بین‌المللی، چینی، آسیایی، هندی و آفریقایی تهیه شده‌اند را به صورت منو و بوفه میل کنید و ساعاتی خوش و دلپذیر را سپری کنید.
فاصله هتل وایت فورت دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا مرکز خرید تویین تاورز دبی: ۶ دقیقه پیاده روی
فاصله تا مسجد بزرگ دبی: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا دهکده جهانی دبی: ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه دبی: ۱۴ دقیقه رانندگی
امکانات و خدمات وایت فورت دبی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سرویس فرنگی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC