02145323 02191004043

هتل آیکون استانبول

هتل آیکون استانبول
icon hotel Hotel istanbul
درجه هتل:

این هتل هتلی چهارستاره در منطقه دولاپ دره میباشد این هتل نزدیک به خیابان استقلال میباشد. این هتل مجهز به امکانات اسپا رایگان شامل حمام و سونا می باشد و استفاده از باشگاه ورزشی نیز رایگان است. اتاق های آن که به شکلی مدرن دکور شده اند دارای تلویزیون فلت و ماهواره ، تهویه کننده هوا و مینی بار می باشند. نمای زیبایی از شهر از اتاق های این هتل دیده می شود. خدمات این هتل به صورت 24 ساعته می باشد و میهمان ها می توانند از خدمات لباسشویی و اتوکشی این هتل استفاده کنند.

این هتل ۶۵ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، سونا، ماساژ، سالن ورزشی، اسپا، صبحانه در اتاق، سرویس اتاق و خدمات خدمتکار روزانه اشاره کرد. اتاق‌های هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای، مینی‌بار، کتری برقی و حمام خصوصی هستند. در رستوران هتل نیز انواع غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود. هتل از فرودگاه استانبول ۳۱.۲ کیلومتر، از بازار ادویه ۳.۳ کیلومتر، از برج گالاتا ۲.۲ کیلومتر و از میدان تکسیم ۹۰۰ متر فاصله دارد.
امکانات و خدمات هتل آیکون استانبول ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار رایگان پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی
استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC