02145323 02191004043

هتل کاستیوال آنتالیا

هتل کاستیوال آنتالیا
castival Hotel antalya
درجه هتل:
     هتل کاستیوال هتلی شیک و بی‌نظیر در منطقه سیده آنتالیا است. این هتل پنج ستاره بوده و در بهترین موقعیت سیده واقع‌شده است. با انتخاب این هتل زیبا در هنگام خرید بلیط هواپیما خودتان را برای سفری رویایی آماده کنید و لحظات خوشی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. هتل کاستیوال دارای شاتل فرودگاهی بوده و مسافران از فرودگاه به هتل دسترسی راحتی دارند. ساحل اختصاصی هتل کاستیوال زبان زد همه مسافران است و همین امر به تنهایی در جذب مسافر نقش زیادی دارد. از جاذبه‌های دیدنی نزدیک به هتل Castival Hotel  می‌توان به ساحل کوم کوی اشاره کرد، همچنین بازدید از ساحل عمومی سیده و اورنسکی به مسافران پیشنهاد می‌شود. نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه آنتالیا است که با ۶۴ کیلومتر فاصله از این هتل از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است، البته لازم به ذکر است که استفاده از این خدمات شامل هزینه جداگانه است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.


محوطه و اطراف هتل را باغ و سرسبزی فراگرفته است. در هنگام ورود به لابی نیز با بخش پذیرش روبرو خواهید شد که به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارند و در هرچه بهتر شدن شرایط اقامت مسافران تلاش می‌کنند. اینترنت وای فای نیز به صورت رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل‌دسترس است. در میان امکانات و خدمات رفاهی هتل Castival Hotel  می‌توان به روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته اشاره کرد. با کرایه دوچرخه و اتومبیل می‌توانید از جاهای دیدنی و گردشگری این منطقه بازدید کنید. هتل کاستیوال پارکینگ ندارد. برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی موجود در لابی سر بزنید. برای بهره‌مندی از خدمات مربوط به شستشو مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز می‌توانید به لابی و بخش مربوطه بروید. فکس و فتوکپی نیز در بخش بیزینس هتل فراهم‌شده است و استفاده از این خدمات شامل هزینه جداگانه است. برای مسافرانی که با ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است، همچنین تمامی طبقات هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند. پرسنل در هتل کاستیوال به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند.

دو استخر همراه با باشگاه بدنسازی و مرکز سلامتی و اسپا از اصلی‌ترین امکانات تفریحی هتل به شمار می‌رود. همچنین یک استخر به صورت روباز بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. این استخر فصلی دایر بوده و سرسره آبی روی استخر تعبیه‌شده است. ساعت کاری این استخر از ۷ صبح تا ۷ عصر است. استخر سرپوشیده برای تمامی رده‌های سنی مناسب است و به صورت فصلی فعالیت دارند. در باشگاه بدنسازی دستگاه‌های مجهز تعبیه‌شده‌اند و همراه با مربی اختصاصی می‌توانید ورزش کنید. همچنین در هنگام عصر سرگرمی‌های متنوعی را در هتل Castival Hotel  می‌توانید تجربه کنید و برای کودکان خردسال نیز کلاب بازی دایر شده است. بخش اسپا شامل سونا و حمام سنتی ترکی بوده و بعد از گشت‌وگذار در این بخش می‌توانند ریلکس کنند و از ماساژهای بی‌نظیر بهره‌مند شوند. بخشی دیگر نیز برای بازی تنیس تعبیه‌شده که دوستداران تنیس مژده خوبی است. ایروبیک و پارک آبی جزو امکانات تفریحی و رفاهی هتل کاستیوال است که مسافران از این خدمات لذت می‌برند.

اتاق‌های موجود در هتل کاستیوال عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل با چشم‌انداز دریا، اتاق خانواده، اتاق خانواده با بالکن. امکانات موجود در هریک از اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، حمام اختصاصی، بالکن، مینی بار، کتری برقی، تلفن، کاناپه تخت شو، چای‌ساز و قهوه ساز، کمد لباس و کتری برقی.

رستوران و بار نیز در این هتل دایر شده‌اند. رستوران اصلی در این هتل انواع غذاهای آمریکایی، ترکی، آلمانی، روسی و باربیکیو سرو می‌کنند. رستوران دیگر مخصوص غذاهای ژاپنی و مدیترانه‌ای است.


فاصله تا آکواپارک: ۵۰۰ متر
فاصله تا گرند کلاب سیده: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه سیده: ۵ کیلومتر
فاصله تا شهر تاریخی سیده: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا آمفی‌تئاتر سیده: ۶.۳ کیلومتر
امکانات و خدمات هتل کاستیوال ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد آسانسور رستوران فضای باز کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی استخر سرپوشیده
ساحل اختصاصی پارک آبی
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه)
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC