02145323 02191004043

هتل مایسی اینسکوم آلانیا

هتل مایسی اینسکوم آلانیا
mysea s incekum Hotel alanya
درجه هتل:

      هتل مایسی اینسکوم آلانیا یک هتل 4 ستاره است که در محله تورکلر آلانیا واقع شده است. هتل مایسی اینسکوم آلانیا با پارک دلفین سیلانیا به اندازه 29 دقیقه پیاده روی، با پلاژ اینجکوم به اندازه 44 دقیقه پیاده روی، با مسجد کوناکلی 8.6 کیلومتر، با میدان برج ساعت کوناکلی 8.8 کیلومتر، با کاروانسرای ساراپسا 12.1 کیلومتر، با بازار آلارا 12.4 کیلومتر، با ساحل کلئوپاترا 18.5 کیلومتر، با پارک آبی آلانیا 21.7 کیلومتر، با غارهای داملاتاش 21.6 کیلومتر و با بندر آلانیا 23.4 کیلومتر فاصله دارد. ضمنا هتل مایسی اینسکوم آلانیا با ماشین با فرودگاه قاضی پاشا آلانیا حدود 1 ساعت و 3 دقیقه و با فرودگاه بین المللی آنتالیا حدود 1 ساعت و 26 دقیقه فاصله دارد.

هتل مایسی اینسکوم آلانیا دارای امکاناتی مثل ساحل اختصاصی، یک استخر روباز با دو سرسره آبی و تخت های آفتابگیری، یک استخر سرپوشیده، یک رستوران و کافه، یک استخر مخصوص کودکان و یک کلاب تفریحی مخصوص کودکان است. در هتل مایسی اینسکوم آلانیا یک مرکز اسپا فول سرویس وجود دارد که مجهز به اتاق های ماساژ است. علاوه بر این ها یک باشگاه ورزشی نیز در هتل مایسی اینسکوم آلانیا تعبیه شده است. امکان دسترسی به وای فای در لابی هتل مایسی اینسکوم آلانیا فراهم شده است. هر روز یک صبحانه سلف سرویس رایگان در هتل مایسی اینسکوم آلانیا برای مهمانان سرو می شود. امکان استفاده از پارکینگ رایگان در هتل مایسی اینسکوم آلانیا برای مهمانان فراهم شده است.

در هتل مایسی اینسکوم آلانیا 130 اتاق برای اقامت مهمانان در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل مایسی اینسکوم آلانیا دارای امکاناتی مثل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، میز، یخچال و گاوصندوق هستند و هر کدام یک بالکن یا پاسیو و یک حمام شخصی دارند.

امکانات و خدمات هتل مایسی اینسکوم ‌
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ ماساژ
استخر سرباز استخر سرپوشیده
پارک آبی بیلیارد
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC