02145323 02191004043

هتل سیده لجند آلانیا

هتل سیده لجند آلانیا
side legend Hotel alanya
درجه هتل:
آلانیا

 این هتل واقع در ساید، 5 دقیقه با ماشین تا ساحل ساید و 5 دقیقه تا آگورا فاصله دارد. این تفرجگاه با امکانات کامل 21.2 مایل (34.2 کیلومتر) تا تئاتر آسپندوس و 1.5 مایل (2.4 کیلومتر) تا ساحل ساید وست فاصله دارد.
در این هتل خود را با بازدید از اسپا، که ماساژ، درمان های بدن و صورت را ارائه می دهد، نوازش کنید. پس از یک روز در ساحل خصوصی، می توانید از امکانات تفریحی دیگر از جمله استخر روباز و سرسره آبی لذت ببرید. از دیگر امکانات این اقامتگاه می‌توان به اینترنت بی‌سیم رایگان، خدمات دربان، و نگهداری از کودک/مراقبت از کودکان (با هزینه اضافی) اشاره کرد. دسترسی به موج سواری و شن و ماسه با شاتل رایگان ساحلی بسیار آسان است.

نرخ‌ها شامل وعده‌های غذایی و نوشیدنی در رستوران‌های محل است. ممکن است برای صرف غذا در برخی رستوران‌ها، شام‌ها و غذاهای ویژه، برخی نوشیدنی‌ها و سایر امکانات هزینه‌ای اعمال شود.

می توانید با نوشیدنی مورد علاقه خود در بار/سالن یا بار کنار استخر استراحت کنید.

در یکی از 129 اتاق مجهز به تهویه مطبوع دارای تلویزیون LCD، خود را در خانه بسازید. اتاق ها دارای بالکن خصوصی هستند. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان شما را متصل نگه می دارد و برنامه های ماهواره ای برای سرگرمی شما در دسترس است. حمام خصوصی با دوش دارای لوازم بهداشتی و سشوار رایگان است.

امکانات و خدمات هتل سیده لجند ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز ماساژ حمام
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس
ساحل اختصاصی سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC