02145323 02191004043

هتل نیهال پالاس دبی

هتل نیهال پالاس دبی
nihal palace Hotel dubai
درجه هتل:

            هتل نیهال پالاس دبی | Nihal Palace Hotel
نیهال پالاس در مرکز شهر دبی واقع شده و اقامتی راحت برای شما فراهم کرده است. این هتل دارای استخر روباز روی پشت بام، جکوزی، باشگاه بدنسازی، سونا، اتاق هایی بزرگ با تجهیزات کامل و هر آنچه که شما از سفری به یادماندنی نیاز دارید، است.

کارمندان در پذیرش، تمام مدت شبانه روز یعنی ۲۴ ساعته، آماده خدمت به شما هستند. خدمات گوناگونی نظیر تور و بلیط، تبدیل ارز، انبار چمدان و ورود و خروج سریع در این بخش ارائه شده و ترانسفر فرودگاهی با هزینه مجزایی برای شما انجام می شود. در بخش نظافتی، مواردی هستند که با پرداخت مبلغ جداگانه ای قابل انجام‌اند که عبارتند از: اتوشویی، اتوکشی و خشکشویی. در این بخش، واکس کفش و نظافت اتاق ها رایگان صورت می گیرد. می توانید از هتل یا هرجای دیگری ماشین اجاره کنید که البته پارکینگ موجود در هتل، روزانه هزینه مجزایی دارد.

ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست و سیگار کشیدن در محوطه ها چه خصوصی و چه عمومی ممنوع می باشد؛ البته این هتل بخش مخصوص سیگار کشیدن فراهم کرده است. برای آن هایی که سفر کاری دارند، دستگاه فکس و کپی و کافی نتی برای انجام کارهای کامپیوتریشان، تدارک دیده شده است. در هتل نیهال پالاس دبی خدمات مربوط به مهمانان کم توان و ناتوان نظیر رمپ ویلچر و سرویس بهداشتی با میله های کمک کننده وجود دارد.

موارد دیگر عبارتند از:

آسانسور
خدمات VIP
امکان بسته بندی ناهار
آرایشگاه مردانه و زنانه
روزنامه
ارسال خرید از سوپر مارکت (با هزینه مجزا)

امکانات تفریحی هتل نیهال پالاس دبی
پیشنهاد می شود سری به پشت بام هتل بزنید، جایی که یک استخر روباز به همراه تخت و میز و صندلی برای استفاده مهمانان فراهم گشته است. همچنین می توانید از سونا، باشگاه بدنسازی و جکوزی نیز بهره ببرید. موسیقی زنده و بازی های جهانی مانند مسابقات فوتبال در این هتل پخش می شوند که سرگرمی جالبی خواهد بود. زمین گلفی در ۳ کیلومتری هتل واقع شده و آخرین موردی که می توان نام برد، بازی دارت است.

رستوران های هتل

کافی شاپ الریکا (Al Riqa Coffee Shop): این کافی شاپ، هر روز رنج وسیعی از غذاهای بین المللی را به سبک بوفه باز و همچنین منویی ارائه می دهد. برای صبحانه، ناهار و شام می توانید به اینجا بیایید.
کافه لابی رویالتون (Royalton): این کافه در طبقه همکف واقع شده و جایی است که می توانید با دوستانتان ملاقاتی داشته و یک فنجان چای یا قهوه بنوشید. کافه لابی از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب باز است.
کافه لابلین آرمز آیریش (Dublin Arms Irish): اینجا همآنجایی است که ورزش های مختلف وجود دارد. می توانید از ساعت ۱۲ تا ۳ شب به آنجا بروید.
کافه کنار استخر: این کافه انواع اسنک و میان وعده را سرو می کند و از ساعت ۹ صبح تا ۷ شب باز است.

امکانات اتاق های هتل
همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع هستند که فضای اتاق را دلچسب می کند. یک دستگاه قهوه/چای ساز و بطری های آب رایگان برای شما فراهم شده تا بتوانید برای خود یک نوشیدنی دم کنید. میز کار، تلفن، تلویزیون صفحه تخت با شبکه های کابلی و اینترنت رایگان از دیگر امکانات داخل اتاق ها هستند که کاملا کاربردی می باشند. نظافت روزانه در اتاق ها توسط خدمه هتل انجام می گیرد که این سرویس همانطور که گفته شد رایگان است.هتل نیهال پلس واقع در مرکز شهر دبی است که اتاق های لوکس، سونا، سالن بدنسازی و تناسب اندام، استخر بار همراه با جکوزی روی پشت بام ارایه میدهد. همچنین یک سرویس رایگان به مراکز خرید برای تمامی مهمانان فراهم شده است.
تمام اتاق های نیهال پلس به سبک اروپایی طراحی و تزئین شده اند. هر واحد مجهز به یک اتاق نشیمن بزرگ با تلویزیون ماهواره ای،حمام اختصاصی، یخچال و گاوصندوق است.
رستوران Al Riga طیف وسیعی از غذاهای بین المللی و غذاهای عربی سنتی که در جهان شناخته شده است را به صورت سلف سرویس و با منوی سفارشی سرو میکند. روزانه صبحانه در همین رستوران با نان پخته تازه، پنکیک به سبک خانگی همراه با قهوه و چای داغ ارایه داده میشود. مهمانان میتوانند از دسرها، میوه های تازه،کیک و شیرینی که بعد از غذا سرو میشود لذت ببرند. بار دابلین ایرلندی نیز انواع میان وعده های سبک همراه با بهترین نوشیدنی ها و کوکتل های ویژه ارایه میکند. همچنین میتوانید با دوستان و آشنایان خود در این بار بیلیارد بازی کنید.
بازار معروف طلا و ادویه ی سوق 5 دقیقه با وسایل نقلیه از هتل زمان میبرد، همچنین نهر تاریخی دبی در 500 متری ایستگاه مترو آل الرقه واقع است. فرودگاه بین المللی دبی نیز 15 دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد.
تعداد اتاق:135


امکانات و خدمات هتل نیهال پالاس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات ماساژ پذیرش 24 ساعته سرویس فرنگی بار
استخر سرباز باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC