02145323 02191004043

هتل ال جوهره گاردنز دبی

هتل ال جوهره گاردنز دبی
al jawhara gardens Hotel dubai
درجه هتل:
دبی
          هتل Al Jawhara Gardens Hotel Dubai

هتل الجوهره گاردنز دبی در پورت سعید و در مجاورت فرودگاه بین المللی دوبی، یکی از بهترین هتل‌‌هایی است که مسافران در زمان سفر به این شهر می‌‌توانند در آن اقامت کنند. هتلی با ۱۱۴ تخت مبله که با دارا بودن تمامی امکانات مورد نیاز برای اسکان مسافران از جمله دسترسی به اینترنت رایگان، استخر، رستوران و کافی شاپ، پذیرای مسافرانی است که شهر دوبی را به عنوان مقصد خود در سفر انتخاب کرده‌‌اند.
یکی از نکات قابل توجه در دکوراسیون داخلی هتل الجوهره گاردنز دبی، استفاده از معماری سنتی و سبک عربی در طراحی فضا‌‌های درونی ساختمان است که این عامل به تنهایی، سبب تمایز آن با سایر هتل‌‌ها و اقامتگاه‌‌های شهر شده است. از جمله امکانات رفاهی هتل می‌‌توان به رستوران بین المللی و همچنین دریایی اشاره کرد که به صورت ۲۴ ساعته، آماده خدمت به مشتریان هستند. نکته جالب توجه نیز، سرو غذا سرد و گرم در بوفه استخر هتل است که افراد می‌‌توانند بعد از شنا و آب تنی، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند.
در کنار موارد فوق، نزدیکی به مرکز خرید بزرگ Deira و فاصله کم تا فرودگاه بین المللی دوبی، مواردی هستند که در انتخاب هتل اقامت، از اهمیت بسزایی برخوردارند. به لحاظ موقعیت جغرافیایی، مسافران نمره ۸.۱ را برای دسترسی به هتل الجوهره گاردنز دبی داده‌‌اند که جزو بهترین امتیازات در میان سایر مراکز اقامتی و توریستی است. ضمنا مسافران معتقدند که این هتل بیشترین ارزش را نسبت به مبلغ پرداخت شده در مقایسه با رقبای خود دارد که نمی‌‌توان به سادگی از آن چشم پوشی کرد.
Al Jawhara Gardens Hotel Dubai در کنار معماری مدرن و رعایت آداب و سنت‌‌های محلی، با فراهم نمودن محیطی خانوادگی و صمیمی، پذیرای مسافرانی است که اینجا را برای اقامت انتخاب کرده‌‌اند. برای سهولت در رفت و آمد مسافران از فرودگاه، سرویس آماده خدمت رسانی به صورت ۲۴ ساعته است که تنها نیاز به هماهنگی تلفنی دارد و با پرداخت کرایه مربوطه، به انتقال مسافران می‌‌پردازد.
فاصله هتل تا جاهای دیدنی

فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر دیره: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دیره: ۱ کیلومتر
فاصله تا مسحد جامع: ۴ کیلومتر
فاصله تا دبی مال: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم شارجه: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه:‌۸.۹ کیلومتر
امکانات و خدمات هتل ال جوهره گاردنز ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور نگهداری بچه پارکینگ خشکشویی صندوق امانات ماساژ پذیرش 24 ساعته کافه حمام
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC