02145323 02191004043

هتل گادس آف بدروم

هتل گادس آف بدروم
goddess of hotel Hotel bodrum
درجه هتل:
بدروم

هتل گادس آف بدروم در دل زیبایی‌های شهر بدروم قرار گرفته است. برای تجربه یک سفر ایده آل و متفاوت، شهر بدروم گزینه بسیار مناسبی است چرا که جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهر به قدری زیبا و متنوع هستند که بدون شک شکوه آن‌ها هر سلیقه‌ای را به خود جذب خواهد کرد. این هتل در نزدیکی ساحل شهر قرار دارد و علاوه بر موقعیت مکانی بکر و بی نظیری که دارد، امکانات رفاهی فوق‌العاده و خدمات بی‌نظیری که در این هتل وجود دارند نیز لذت سفر را برای مهمانان چندین برابر می‌کنند.

امکانات بی نظیری که در هتل گادس آف بدروم قرار دارند سفری فراموش نشدنی را برای ساکنان هتل رقم می زنند. علاوه بر رستوران‌های اصلی، این هتل دارای چهار رستوران چینی، ایتالیایی، کباب ترکی و دریایی است که لذیذترین غذاها را به مهمانان ارائه می کنند. تنوع غذایی رستوران‌های این هتل به قدری زیاد است که بعید است با یک بار اقامت بتوانید تمام غذاهای آن را تجربه کنید.
هتل گادس آف بدروم دارای دو استخر سرپوشیده و سرباز مخصوص بزرگسالان است که برای مهمانان لحظات خوشی را فراهم می‌کنند. همچنین یک استخر مخصوص کودکان نیز در این هتل قرار دارد تا کودکان نیز از لذت‌های موجود در سفر بهره‌مند باشند. ساحل خصوصی هتل شامل دو بخش ساحل صخره‌ای همراه با اسکله و ساحل ماسه‌ای است که با توجه به آب و هوای مناسب شهر بدروم، قدم زدن در این سواحل مخصوصا در شب حال و هوای خاصی دارد که حتما باید آن را تجربه کنید. صبحانه در این هتل به صورت رایگان سرو می‌شود و میان وعده‌های هتل نیز با تنوع فراوان و طعم مطبوعی که دارند هر ذائقه ای را وسوسه می‌کنند. از دیگر امکانات این هتل که آن را به یکی از جذاب‌ترین هتل‌های بدروم تبدیل کرده‌اند می‌توان به مرکز تناسب اندام، زمین تنیس، زمین والیبال، زمین مخصوص بازی کودکان، پارکینگ رایگان و... اشاره کرد.

خدمات گسترده هتل گادس آف بدروم در کنار امکانات رفاهی فراوان آن، این هتل را به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شهر بدروم تبدیل کرده‌اند. رفتار محترمانه و صمیمانه پرسنل هتل با مسافران احساس زیبا و آرامش بخشی را در مهمانان به وجود می‌آورد که سبب می‌شود مهمانان در طول اقامت لحظات خوشی را تجربه کنند و از سفر لذت ببرند. مرکز اسپای هتل در کنار امکانات سونای آن محلی آرامش بخش را برای مهمانان فراهم می‌کنند تا خستگی راه سفر را از تن مسافران بیرون کنند. در ساحل این هتل گروه موسیقی زنده فعالیت می‌کنند که جذابیت سواحل صخره‌ای و ماسه‌ای هتل را چندین برابر می‌کند. خدمات نگهداری از کودکان از خدمات ویژه این هتل به شمار می‌رود و این امکان را برای مهمانان فراهم کرده است که بدون نگرانی و دغدغه فرزندان خردسال خود را به این مرکز بسپارند و به خرید و گشت و گذار بپردازند.
تفریحات دریایی مثل قایق سواری، جت اسکی و.. که در ساحل هتل قرار دارند فرصت‌های فوق العاده نابی را برای لذت بردن از سفر و خاطره‌سازی، برای مهمانان فراهم میکنند. لاندری، اینترنت رایگان در لابی، خدمات خانه داری و... از دیگر خدمات این هتل جذاب به شمار می روند. طراحی واحدهای اقامتی هتل به صورت لوکس و مدرن انجام شده است و بدون شک از اقامت در آن‌ها پشیمان نخواهید شد. از انواع واحدهای اقامتی هتل می‌توان به سوئیت‌ها، اتاق‌های غیرسیگاری و اتاق‌های خانوادگی اشاره کرد که مهمانان می‌توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز برای یک اقامت ایده آل در واحدهای اقامتی هتل گادس آف بدروم فراهم شده‌اند که از جمله آن‌ها می توان به بالکن اختصاصی، مینی بار، سشوار، قهوه‌ساز، چای‌ساز، تلویزیون صفحه تخت، حمام، سشوار و... اشاره کرد.

امکانات و خدمات هتل گادس آف بدروم ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات ماساژ کافه
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
ساحل اختصاصی سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC