02145323 02191004043

هتل الیت ورد پرستیژ استانبول

هتل الیت ورد پرستیژ استانبول
elite world prestige hotel Hotel istanbul
درجه هتل:

هتل الیت ورد پرستیژ استانبول در منطقه تکسیم استانبول واقع شده این هتل 4 ستاره میباشد که به تازگی بازسازی شده که از میدان تکسیم استانبول و  از پارک تکسیم گزی استانبول فاصله کمی دارد.

از امکانات اصلی هتل الیت ورد پرستیج میتوان به 102 اتاق و سوئیت غیر سیگاری، خدمات اتاق، میز پذیرش 24 ساعته، اتاقهای ویژه سیگار، رستوران و بار، سرویس خشکشویی، تمام خدمات آبگرم، سونا، اتاق های ماساژ درمانی، استخر سرپوشیده، صبحانه در دسترس، باشگاه سلامت، مرکز کنفرانس، خدمات دربان و ذخیره سازی چمدانها، خدمات مبادله ارز، ترنسفر فرودگاهی، میز تور و بلیط، کافی شاپ در لابی، رایگان فای و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

اتاق‌های کرم رنگ هتل الیت ورد پرستیژ دارای حمام سنتی با وان آب داغ، اینترنت رایگان و تلویزیون صفحه تخت هستند؛ بطری‌های آب سرد، چای و قهوه هم برای سرحال کردن میهمانان وجود دارد. سونا، استخر سرپوشیده و خدمات ماساژ و اسپا از دیگر امکانات این هتل به شمار می آیند.

پذیرش هتل الیت ورد پرستیژ ۲۴ ساعته است.

هتل امکاناتی چون اجاره خودرو، آسانسور، صندوق امانات، نگهداری از کودک، انبار نگهداری چمدان، صرافی، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. امکانات هتل برای افراد ناتوان و استفاده کنندگان از ویلچر بهینه شده تا بتوانند همانند افراد عادی اقامت دلپذیری را تجربه کنند.

این هتل با معماری جذاب در منطقه جدید استانبول در نزدیکی میدان تکسیم و کاخ دولمه باغچه واقع شده است. تعداد زیادی مغازه و مکان های تفریحی دیگر در مرکز شهر واقع شده است که فقط 500 متر از آن فاصله دارند و پیاده وبه راحتی می توان به آنها دسترسی یافت . فرودگاه بین المللی آتاتورک در 20 کیلومتری هتل واقع شده است و با وسائل حمل ونقل عمومی ، 25 دقیقه با آن دارد.

ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع میباشد.
امکانات و خدمات هتل الیت ورد پرستیژ استانبول ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC