02145323 02191004043

هتل مونوپول استانبول

هتل مونوپول استانبول
monopol hotel Hotel istanbul
درجه هتل:

هتل مونوپل هتلی 3 ستاره در منطقه شیشانه استانبول میباشد  . که از موزه هنرهای مدرن و موزه پرا استانبول فاصله کمی دارد . این هتل یکی از هتل های نسبتا معمولی و ارزان میباشد  و هم چنین از امکانات این هتل میتوان به رستوران، اتاق‌ خانواده، اینترنت و پارکینگ رایگان اشاره کرد . پذیرش ان هتل 24 ساعته میاشد.

در لابی هتل نیز میز تور، کرایه خودرو، تبدیل ارز و اتاق چمدان وجود دارند . خدماتی مانند اتو، خشکشویی و لباسشویی نیز با پرداخت هزینه مجزا انجام میگردد . هم چنین حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را ندارند.

این هتل دارای ۶۴ اتاق بوده و  سه نوع اتاق موجود است که عبارتند از اتاق دوتخته توئين یا دوبل، اتاق سه تخته و اتاق های خانواده.

در داخل اتاق ها امکاناتی نظیر تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع هوا، مینی‌ بار وجود دارند. همچنین حمام اختصاصی موجود در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله و سشوار هستند.

امکانات دیگر موجود در داخل اتاق های این هتل نیز عبارتند از فرش، تلویزیون، پنجره های بزرگ، یخچال، میز کار، تخت های استاندارد و هم چنین دسترسی آسان برای سالمندان و معلولان میباشد.

در رستوران این هتل انواع غذاهای ترک و بین المللی سرو میشود.

جاذبه های دیدنی نزدیک به این هتل عبارتند از موزه ایا صوفیه و مسجد کبود. برای رفتن به این مکان ها نیازی به ماشین ندارید و به راحتی با پای پیاده می توانید بازدید کنید.
امکانات و خدمات هتل مونوپول استانبول ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد آسانسور مینی بار رایگان پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC