02145323 02191004043

هتل بدروم اسکای لایف بدروم

هتل بدروم اسکای لایف بدروم
skylife hotel Hotel bodrum
درجه هتل:
بدروم

هتل بدروم اسکای لایف یک هتل ۴ ستاره در شهر بدروم است که در فاصله ۵۰ متری دریای اژه در خلیج گومبت واقع شده است. این هتل یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل‌های شهر بدروم محسوب می‌شود که با ماشین فقط ۵ دقیقه تا مرکز شهر بدروم فاصله دارد. از نظر مهمانان، هتل بدروم اسکای لایف با کارکنان خوش رفتار و محیط تمیز هتل یکی از بهترین هتل‌های شهر بدروم بحساب می‌آید.

اتاق‌ها در هتل بدروم اسکای لایف با استفاده از بهترین لوازم و تجهیزات و مشاوره طراحان معروف ترکیه طراحی و ساخته شده‌اند. نمای دید اکثر اتاق‌ها رو به دریا و سواحل بدروم است. بدین ترتیب شما در زمان استراحت خود از تماشای منظره دریا لذت خواهید برد. همچنین کف اتاق‌ها پارکت است. اینترنت وای فای رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون ال ای دی، حمام و لوازم بهداشتی اختصاصی، سشوار، یخچال و قهوه ساز برخی از امکانات موجود در اتاق‌های هتل هستند.

هتل بدروم اسکای لایف امکانات تفریحی جذابی را برای مهمانان خود تدارک دیده است که از این میان می توان به دو استخر روباز اشاره کرد. استخر روباز برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است. در کنار این استخر اغذیه فروشی هم مشغول به ارائه خدمات و اسنک‌ها است.
وقتی که از شنا و آبتنی خسته شدید می‌توانید روی صندلی‌های مخصوص آفتابگیر که در کنار استخر قرار دارند با میل کردن آبمیوه تازه از سفر خود به بدروم و اقامت در یک هتل ایده‌آل لذت ببرید. استخر کودکان هم برای بازی و سرگرمی فرزندان دلبند شما طراحی و ساخته شده است و کودکان می‌توانند لحظات خاطره انگیزی را با بازی در این استخر سپری نمایند.

صبحانه رایگان، ساحل دریا، قایقرانی، پارکینگ رایگان نزدیک هتل و در فضای باز، اینترنت وای فای رایگان در تمام بخش‌های هتل، رستوران، وعده‌های غذایی مخصوص بچه‌ها، میان وعده، غواصی، بیلیارد، دارت، حمل و نقل فرودگاه، کرایه ماشین، تاکسی سرویس، محل نگهداری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی و خدمات اتو از جمله امکانات موجود در هتل اسکای لایف ریزورت بدروم هستند.
همچنین وعده‌های ناهار و شام بصورت بوفه و منوی آزاد برای مهمانان هتل اسکای لایف ریزورت بدروم سرو می‌شود. وجود امکانات رفاهی مناسب برای مشاغل تجاری شامل میز تحریر، روزنامه‌های مجانی و تلفن هم دلیلی شده است تا مهمانان بیشتر جلسات کاری خود را در هتل اسکای لایف ریزورت بدروم برگزار نمایند.
یک مرکز خرید هم بصورت ۲۴ ساعته در هتل ریزورت بودروم مشغول بکار است که شما می‌توانید تمام وسایل و لوازم مورد نیاز خود را از این مرکز خرید تهیه نمایید. انواع صنایع دستی ترکیه و عطرهای خوشبو می‌توانند از بهترین سوغات ترکیه باشند که برای عزیزان خود از این مرکز خرید تهیه می‌نمایید.
امکانات و خدمات هتل بدروم اسکای لایف ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور کافی شاپ خشکشویی سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته بار حمام
استخر سرباز استخر ویژه کودکان
ساحل اختصاصی سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC