02145323 02191004043

هتل فیرمونت کوازار استانبول

هتل فیرمونت کوازار استانبول
fairmont quasar hotel Hotel istanbul
درجه هتل:
استانبول

این هتل مشرف به خط افق پر جنب و جوش یا بسفر است و اتاق های عایق صدا با وای فای رایگان ارائه میدهد. این هتل دارای اسپا و سالن بدنسازی کاملا مجهز و استخر سرپوشیده و فصلی در فضای باز، مجموعه ای متفاوت از رستوران ها، بار ها و اسپا میباشد. تلوزیون، بلندگوی بیسیم، و همچنین آیپد ارائه میشود.

همه اتاق ها دارای قسمت نشیمن، میز ناهار خوری، و میز کار برای راحتی میهمانان هستند. همه اتاق ها دارای پرده های موتوری با یک دکمه هستند برخی از اتاق ها دارای وان حمام یا دوش باران هستند و برخی اتاق ها دارای حمام گرم کن ترکی هستند. سوئیت ها و برخی اتاق ها دارای بالکن خصوصی مشرف به تنگه بسفر هستند.

رستوران ایستگاه ها صبحانه و ناهار را ارائه میدهند و گزینه های فصلی و تازه را که توسط سرآشپزها در ایستگاه های آشپزی زنده تهیه میشود، سرو میکنند. صبحانه روزانه به عنوان یک بوفه بازو غنی با اقلام کلاسیک صبحانه، انواع شیرینی، ایستگاه های تخم مرغ، انواع نانوایی های سنتی و بین المللی و بسیاری دیگر سرو میشود. بار مرمر در لابی پر جنب و جوش هتل برای شراب و مشروبات الکلی واقع شده است.

کلاس های مدیتیشن، یوگا و تناسب اندام در اسپا موجود است. میز پذیرش 24 ساعته و خدمات دربان نیز برای راحتی میهمانان در دسترس است. این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی لوکس و خدمات ملاقات و استقبال در فرودگاه را در صورت درخواست ارائه میدهد. این هتل همچنین دوستدار حیوانات خانگی ست و دارای یک محوطه مخصوص هلیکوپتر است و در صورت درخواست امکان انتقال هلیکوپتر را نیز دارد.

مرکز کنوانسیون استانبول در فاصله 3.5 کیلومتر از هتل فیرمونت قرار دارد در حالی که مراکز خرید جواهر و آستوریا و ... در فاصله یک پیاده رویی هستند.

امکانات و خدمات هتل فیرمونت کوازار استانبول ‌
رستوران ورود حیوانات تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC