02145323 02191004043

هتل آرسیما استانبول

هتل آرسیما استانبول
arsima hotel Hotel istanbul
درجه هتل:
استانبول

هتل آرسیما استانبول هتلی 3 ستاره در منطقه عثمان بی استانبول میباشد که از موزه آتاتورک استانبول و از موزه نظامی استانبول فاصله کمتری دارد. هتل آرسیما 35 اتاق دارد که شامل امکاناتی نظیر چای‌سازی برقی، یخچال، تلویزیون ال سی با دسترسی به کانال‌های ماهواره‌ای و یک بار کوچک هستند. این هتل نسبتا دسترسی خوبی به مرکز شهر دارد. این هتل سه ستاره دارای رستوران اختصاصی خود است. برای افراد سیگاری، قسمتی خاص در نظر گرفته شده است، به همین دلیل آن‌ها می‌توانند بدون اجبار به بیرون رفتن از هتل، در همین مکان سیگار بکشند.

از دیگر سرویس‌ها و امکانات آن باید به خشکشویی، وجود خشک‌کن مو در حمام تمامی اتاق‌ها و تجهیز هر اتاق به سیستم تهویه مطبوع مجزا اشاره کرد. خدمات هتل آرسیما شامل پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، خدمات اتاق و اینترنت وای فای رایگان است.

تمامی اتاق‌های هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری برقی، دوش، سرویس بهداشتی خصوصی، سشوار ، لوازم بهداشتی و میز هستند. همچنین، اتاق‌های این هتل دارای منظره زیبایی رو به شهر دارند. از دیگر امکانات این هتل میتوان به دسترسی آسان برای معلولان و سالمندان اشاره کرد.

ورود حیوانات خانگی به این ممنوع میباشد.

این هتل داخل یک باغ و سالن مشترک استقرار یافته  و در فاصله ۱.۳ کیلومتری مرکز کنگره استانبول و ۲.۵ کیلومتری میدان تقسیم قرار دارد. این هتل تا برج گالاتا ۵ کیلومتر، تا برج ساعت دلمه باغچه ۳.۶ کیلومتر فاصله دارد.

امکانات و خدمات هتل آرسیما استانبول ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC