02145323 02191004043

هتل فرونیا استانبول

هتل فرونیا استانبول
feronya hotel Hotel istanbul
درجه هتل:
استانبول

هتل فرونیا استانبول 

هتل فوق العاده مدرن فرونیا یکی از هتل های چهار ستاره ی شهر استانبول می باشد . فاصله ی این هتل تا میدان تکسیم به اندازه ی 5 دقیقه پیاده روی می باشد ، مسافران تور استانبول با انتخاب هتل فرونیا از میان هتل های استانبول می توانند اقامت دنج و راحتی را تجربه کنند .

خدمات و امکانات هنل فرونیا 

هتل فرونیا دارای پذیرش 24 ساعته می باشد ، پذیرشی که با مراجعه به آن می‌توان از سرویس‌ها و خدمات گوناگونش بهره برد و سفر به استانبول را راحت‌تر از قبل کرد. سرو صبحانه روزانه در هتل فرونیا از خدمات بسیار خوب و جالب این هتل است . یکی دیگر از مزایای خوب هتل فرونیا استانبول رستوران منودار این هتل است که میهمانان هتل می توانند از آن لذت ببرند ، رستورانی که با خوش مزه ترین غذاهای ترکیه‌ای و بین‌المللی رضایت خاطر مهمانان  را به خود  جلب می‌کند . از امکانات هتل می توان به اینترنت بی‌سیم رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، مینی‌بار و حمام اختصاصی همراه با سشوار و لوازم بهداشتی رایگان اشاره کرد . همچنین وجود سرویس کرایه خودرو با پرداخت هزینه در هتل سهولت در جا به جایی را برای مسافران به ارمغان آورده است .

موقعیت مکانی هتل فرونیا

مسافران تور استانبول که هتل فرونیا را برای اقامت انتخاب کردند  به راحتی می توانند تمام شهر استانبول را در دسترس خود داشته باشند . همچنین میهمانانی که علاقه‌ای به رانندگی ندارند با مراجعه به ایستگاه مترو تکسیم که از هتل ۵۰۰ متر فاصله دارد ، می‌توانند تمام شهر استانبول را در یک قدمی خود بیابند . لازم به ذکر است فرودگاه آتاتورک در فاصله ی 20 کیلومتری هتل فرونیا قرار دارد .

اماکن دیدنی نزدیک به هتل فرونیا 

کاخ دولما باغچه تا هتل فرونیا استانبول: ۱.۴ کیلومتر
برج گالاتا تا هتل فرونیا استانبول: ۱.۹ کیلومتر
برج مدین تا هتل فرونیا استانبول: ۲.۸ کیلومتر
بازار ادویه تا هتل فرونیا استانبول: ۲.۹ کیلومتر
مسجد ایاصوفیه تا هتل فرونیا استانبول: ۳.۶ کیلومتر

امکانات و خدمات هتل فرونیا استانبول ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC