02145323 02191004043

هتل اکسیدنتال تکسیم استانبول

هتل اکسیدنتال تکسیم استانبول
occidental taksim hotel Hotel istanbul
درجه هتل:
استانبول

هتل اکسیدنتال تکسیم هتلی 4 ستاره که تنها ۱۰۰ متر با میدان تقسیم فاصله دارد. این هتل در سال  2015 بازسازی شده  است .

این هتل دارای  ۱۶۴ اتاق شامل ۴ جونیور سوئیت ، ۱۰ سوئیت و ۱۳۸ اتاق دو نفره هستند که در یک ساختمان اصلی ۱۲ طبقه و یک ساختمان کمکی ۹ طبقه قرار دارند   اثاثیه و مبلمان اتاق‌های این هتل به صورت مدرن و شیکی چیده شده‌اند و در همه آن‌ها تلویزیون صفحه‌تخت ماهواره‌ای، حمام‌های اختصاصی و تهویه مطبوع استانداردی تعبیه شده‌اند که در حمام‌ها لوازم بهداشتی رایگان، حوله تن‌پوش و دمپایی وجود دارد.

پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعال است بنابراین چک این و چک اوت در هر زمان امکان پذیر است.

این هتل دارای استخر سرپوشیده و باشگاهی مجهز برای حفظ تناسب اندام دارد

امکانات رفاهی شامل اتاق رختکن ، صندوق امانات و خدمات مبادله ارزی ، ۲ آسانسور و امکانات ویلچر در دسترس ،پارکینگ ،سرویس نگهداری کودک (با هزینه) ، کمک پزشکی ، سرویس اتاق ، سرویس لباسشویی و آرایشگاه می باشد.

در اتاق های این هتل یک ست لوازم اتو برای راحتی مهمانان ارائه شده است. تلفن مستقیم ، تلویزیون با کانالهای ماهواره ای / کابل ، رادیو و وای فای (بدون هزینه اضافی) نیز ارائه می شود. حمام مجهز به دوش و وان و همچنین سشوار است. میهمانان همچنین می توانند اتاق هایی با صندلی چرخدار ، با حمام های قابل دسترسی با صندلی چرخدار رزرو کنند. هتل دارای ۱۰۰ اتاق غیر سیگاری و ۱ اتاق استعمال دخانیات است.

در رستوران این هتل انواع غذاهای ترکی و خوراک‌های بین‌المللی سرو میشود

کاخ دلمه باغچه حدود ۱ کیلومتر از ساختمان هتل فاصله دارد . این هتل در قلب استانبول واقع شده است ، تنها با چند دقیقه پیاده روی ، مجموعه ای از رستوران ها ، کافه ها، باشگاه ها ، شبکه های حمل و نقل عمومی ، مکانهای خرید و میدان تکسیم قابل دسترس هستند. هتل با فرودگاه ۲۳ کیلومتر فاصله دارد.


امکانات و خدمات هتل اکسیدنتال تکسیم استانبول ‌
رستوران ورود حیوانات تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC