02145323 02191004043

هتل سوئیسوتل د بسفروس استانبول

هتل سوئیسوتل د بسفروس استانبول
swissotel the bosphorus hotel Hotel istanbul
درجه هتل:
استانبول

سوئیسوتل د بسفروس در منطقه بشیکتاش واقع شده است  دارای 579 اتاق از جمله 23 سوئیت و 82 آپارتمان در یک ساختمان اصلی 18 طبقه و یک ساختمان کمکی 9 طبقه است.

سوئیسوتل با داشتن گواهینامه سطح اجرایی هتل های امن برای سال 2016-2017 اقامتگاه های لوکس پنج ستاره را با استخر منحصر به فرد روی پشت بام و اسپای برنده جوایز ارائه می دهد. با چشم انداز برجسته بسفر، این هتل در چند قدمی نیشانتاشی، جایی که منطقه اصلی خرید لوکس است، قرار دارد.

همه واحد ها که توسط طراحی مشهور با لمس طراحی سوئیسی و گرمای فرهنگ ترکی تزئین شده اند، دارای فناوری پیشرفته و امکانات منحصر به فرد هستند. همراه با وای فای رایگان در سراسر هتل، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، میز کار و قسمت نشیمن در همه اتاق ها برای راحتی شما موجود است. در مینی بارها می توانید نوشیدنی های متنوع پیدا کنید. برخی از اتاق‌ها دوش دارند و برخی دیگر وان حمام دارند.

زمین های هتل دارای زمین بازی و یک باغ وحش دوست داشتنی است. امکانات اضافی شامل ایستگاه روزنامه و اتاق بازی است. خدمات و امکانات دیگر شامل سرویس نگهداری ازبچه، خدمات پزشکی، خدمات ترجمه، سرویس اتاق و خدمات خشکشویی و آرایشگاه است. سخنرانی ها و جلسات می تواند در یکی از ۲۵ اتاق کنفرانس برگزار شود.

اسپای هتل خدمات آبگرم مجلل کل نگر شامل 14 اتاق درمان، مرکز تناسب اندام، استخرهای سرپوشیده و روباز را ارائه می دهد. میهمانان می توانند از طیف کامل خدمات هتل از جمله زمین تنیس لذت ببرند. این ملک میزبان طیف وسیعی از فعالیت ها، از جمله ورزش و کارگاه، در طول تعطیلات آخر وقت است.

هتل همچنین با رستوران های شیک خود که طعم منحصر به فرد غذاهای جهانی را سرو می کنند، یک نقطه داغ است. کافه سوئیس به‌ویژه به‌خاطر صبحانه‌های آخر هفته‌اش معروف است و غذاهای ترکی، سوئیسی و جهانی را با طعمی سالم سرو می‌کند. مهمانان می توانند نوشیدنی یا کوکتل میل کنند و در رستوران و بار "روف 16" بالای پشت بام شام میل کنند و در عین حال به منظره زیبای بسفر خیره شوند. کلبه با سبک اقامتگاه کوهستانی اصیل تزئین شده، شما را به سنت سوئیسی همراه با شومینه دعوت می کند. در یکی دیگر از بار ها میتوانید در حین گوش دادن به موسیقی جاز از نوشیدنی های خود لذت ببرید.

بسیاری از فروشگاه‌های طراحان، رستوران‌های منحصر به فرد، مارک‌ها و بارهای پرجنب‌ وجوش در فاصله چند قدمی سوئیسوتل قرار دارند. دیدنی های نزدیک به این هتل کاخ دولما باغچه، کاخ توپکاپی، مراکز خرید جواهر و نیشانتاشی، بازار بزرگ و مسجد آبی هستند. همچنین دسترسی آسان به میدان تکسیم خواهید داشت. فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر، فرودگاه صبیحا گوکچن 42 کیلومتر و فرودگاه استانبول در حدود 50 کیلومتری سوئیسوتل قرار دارند.
امکانات و خدمات هتل سوئیسوتل د بسفروس استانبول ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC