02145323 02191004043

هتل اینتل استانبول

هتل اینتل استانبول
inntel hotel Hotel istanbul
درجه هتل:
استانبول

هتل اینتل هتلی 4 ستاره و لوکس میباشد. این هتل تنها 150 متر با میدان تکسیم فاصله دارد و هم چنین فاصله ی کمی تا خیابان استقلال دارد. این هتل 18 اتاق استاندارد دابل ، 6 اتاق استاندارد  توئین، ۶ اتاق دلوکس دابل و ۶ اتاق سوپریور تریپل دارد. اتاق‌های استاندارد دابل دارای ۱ تخت دابل با منظره‌ای از خیابان و شهر، اتاق‌های استاندارد توئین دارای ۲ تخت سینگل با منظره‌ای از شهر، اتاق‌های دلوکس دابل دارای ۱ تخت دابل با منظره‌ای وسیع از شهر و اتاق‌های سوپریور تریپل آن دارای ۱ تخت سینگل و ۱ تخت دابل با منظره‌ای از خیابان و شهر هستند.

 این هتل امکانات تفریحی و سرگرمی ندارد . اینتل اتاق های مختلفی دارد که همگی عایق صدا هستند.

هتل اینتل علاوه بر کپسول‌های آتش‌نشانی، زنگ هشدار دود را در نقاط مختلف هتل نصب کرده است. همچنین دوربین مدار بسته نیز در خارج از بنای هتل و فضاهای عمومی هتل نصب شده و در کنار این دوربین مدار بسته، نگهبانی هتل به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود.

هتل اینتل خدمات و امکانات مختلفی مانند وای فای رایگان و تراس با منظره‌ای از شهر را در اختیار مهمانانش می‌گذارد و کارکنان آن به چندین زبان مختلف دنیا مانند عربی، انگلیسی، روسی و ترکیه‌ای آشنا هستند.

مینی‌بار، دستگاه چای/ قهوه ساز، حوله تن‌پوش، صندوق امانات، لوازم بهداشتی، دمپایی و زنگ بیدارباش از دیگر امکانات اتاق‌های اینتل هستند.

. هتل اینتل تنها دارای ۱ رستوران است اما همین رستوران در وعده‌های غذایی مختلف از صبحانه تا شام را آماده پذیرایی از مهمانان است.

امکانات هتل

 رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه) / پارکینگ با هزینه / اینترنت رایگان / ورود حیوانات خانگی ممنوع/ آسانسور/ صندوق امانات / تلویزیون / نظافت روزانه / لباسشویی (با هزینه) / خشکشویی (با هزینه) / اتو (با هزینه) / مینی بار / رستوران / تهویه مطبوع

این ملک دارای تراس با نمای شهر می باشد واحدهای مدرن هتل اینتل دارای کف پارکت، تهویه مطبوع و مینی بار هستند. حمام خصوصی دارای دوش، سشوار و حوله است.

فرودگاه آتاتورک 20 کیلومتر و فرودگاه استانبول 50 کیلومتر فاصله دارد. 


امکانات و خدمات هتل اینتل استانبول ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق کافی شاپ سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC