02145323 02191004043

هتل رویال پالاس کوش آداسی

هتل رویال پالاس کوش آداسی
royal palace Hotel kusadasi
درجه هتل:
کوش آداسی

هتل چهار ستاره رویال پالاس در نزدیکی ساحل و دریا قرار دارد و از مکان‌های دیدنی کوش‌آداسی و بسیاری از مراکز خرید این شهر فاصله کمی دارد، همچنین از فرودگاه بین‌المللی عدنان مندرس ازمیر تا هتل رویال پالاس کوش‌آداسی ۱ ساعت فاصله است.
هتل زیبا و لوکس رویال پالاس که یکی از هتل‌های کوش‌آداسی با امکانات و خدماتی کم نظیر است، با کارکنانی مجرب و توانا به صحبت کردن به انگلیسی، آلمانی، عربی و اسپانیایی علاوه بر ترکی، آماده استقبال از مسافران است. در این اقامتگاه، لابی شیک با مبلمان و تلویزیون، رستوران، صبحانه رایگان، پارکینگ در فضای باز، محوطه‌ای سرسبز با هوایی مطبوع، استخر رو باز و آسانسور تعبیه شده است. مسافران می‌توانند در تمامی فضاهای هتل از اینترنت وای فای رایگان استفاده کنند. علاوه بر این موارد باید گفت در هتل رویال پالاس، یک باشگاه ورزشی قرار گرفته است که برای علاقه‌مندان به ورزش و تناسب اندام حتی در سفر بسیار عالی است؛ همچنین اگر می‌خواهید خستگی‌های زندگی شهری و روزمره و دغدغه‌های خود را از بین ببرید و فراموش کنید، به اسپا، سونا، حمام ترکی که از حمام‌های سنتی کشور ترکیه است و بخش ماساژ این هتل بروید تا آرامش و سلامتی را به خود هدیه دهید.
خدمات متنوعی که هتل رویال پالاس ارائه می‌کند شامل این موارد است: پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز، خشکشویی، اتو کشی، لباسشویی و سرویس اتاق. در صورتی که علاقه به خرید سوغاتی و یادگاری دارید به فروشگاه سوغات و هدیه هتل حتما سری بزنید. در هتل رویال پالاس برای مسافرانی که کاری سفر می‌کنند، مرکز تجاری و جلسات و تجهیزاتی مانند فکس و فتوکپی مهیا است. اگر بلیط هواپیما خارجی دارید، از ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنید تا با سهولت بیشتری رفت و آمد کنید. امکان اجاره ماشین هم در این هتل وجود دارد.
اتاق‌های متنوعی در هتل رویال پالاس قرار دارند که تعداد آنها به ۱۵۷ اتاق و سوئیت می‌رسد. اتاق‌های این اقامتگاه شامل اتاق‌های استاندارد، اقتصادی، لوکس، خانوادگی و اتاق‌های ماه عسل است که به صورت یک تخته، دو تخته تویین یا دبل، سه تخته و چهار تخته هستند.
هتل رویال پالاس کوش آداسی مناسب برای اقامت خانوادگی است. در اتاق‌های این اقامتگاه مسافران به یخچال، تلویزیون، مینی بار، میز، صندلی، مبلمان، صندوق امانات، تلفن، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی، سشوار و کمد لباس دسترسی دارند و همچنین در اتاق‌ها سیستم سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع وجود دارد. در اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن نیست اما افراد می‌توانند به فضای باز و محوطه هتل بروند. تمامی واحدهای اقامتی هتل دارای بالکن اختصاصی با فضایی برای نشستن هستند که نمایی فوق‌العاده و چشم‌نواز از دریا و شهر دارند و تماشای غروب آفتاب از بالکن و پشت پنجره اتاق بسیار لذت بخش، رویایی و به یاد ماندنی است.
در هتل رویال پالاس کوش آداسی امکان ندارد که احساس بی‌حوصلگی کنید؛ زیرا امکانات فراوانی برای سرگرم شدن وجود دارد و فعالیت‌هایی مثل وقت گذرانی در استخر با صندلی‌های مخصوص و چتر در کنار آن، نشستن و گپ زدن با همراهان و خانواده در فضای سبز و دنج هتل که کودکان هم امکان بازی در محوطه را دارند و سپری کردن ساعاتی در اسپا و حمام. با اقامت در این هتل خاطراتی شیرین و فراموش نشدنی را خواهید داشت و تفریح در هتل تجربه‌ای خاص در تعطیلات را برای شما به ارمغان می‌آورد.

امکانات و خدمات هتل رویال پالاس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال
استخر سرباز باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC