02145323 02191004043

هتل اپیک میدان هتل تفلیس

هتل اپیک میدان هتل تفلیس
epic meidan Hotel tbilisi
درجه هتل:

هتل اپیک میدان در شهر تفلیس در فاصله 600 متری میدان آزادی قرار دارد و دارای چشم اندازی از شهر است. این ملک در فاصله کمی از جاذبه هایی مانند تئاتر روستاولی قرار دارد. این هتل حیوانات خانگی دوستدار وای فای رایگان نیز دارد. در هتل هر اتاق دارای کمد لباس است. حمام خصوصی مجهز به لوازم بهداشتی بدون دوش و سشوار است. تئاتر اپرا و باله تفلیس در 1.5 کیلومتری اقامتگاه و باغ وحش تفلیس در 3.5 کیلومتری هتل قرار دارد. فرودگاه بین المللی تفلیس 13 کیلومتر فاصله دارد.

هتل اپیک میدان، اقامتگاه‌های 3 ستاره نزدیک به میدان آزادی و کلیسای جامع ارمنی سنت جورج ارائه می‌دهد. این ملک در 3.3 کیلومتری تئاتر روستاولی، 3.5 کیلومتری تا تئاتر اپرا و باله تفلیس و 7.4 کیلومتری ایستگاه متروی دانشگاه پزشکی قرار دارد. این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سالن استراحت مشترک و وای فای رایگان در سراسر ملک می‌باشد.

همه واحدها مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، یخچال، کتری، بید، لوازم آرایش رایگان و میز هستند. اتاق‌های این هتل دارای حمام خصوصی با دوش و سشوار هستند و منظره شهر را نیز برای مهمانان فراهم می‌کنند. در هتل اپیک میدان هر اتاق با ملحفه و حوله همراه است. اقامتگاه بوفه یا صبحانه قاره‌ای ارائه می‌دهد.

نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل اپیک میدان شامل کلیسای متخی، کاخ ریاست جمهوری و کلیسای جامع سامبا است. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی تفلیس است که 13 کیلومتر با هتل فاصله دارد. زوج ها به طور خاص این مکان را دوست دارند.

امکانات و خدمات اپیک میدان هتل ‌
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC