02145323 02191004043

هتل جاز هتل تفلیس

هتل جاز هتل تفلیس
jazz Hotel tbilisi
درجه هتل:

هتل جاز در فاصله ۶ کیلومتری از تاتر روستاولی و ۷کیلومتری اوپرای تفلیس واقع شده است. اتاق‌های این هتل مجهز به امکاناتی چون تهویه مطبوع، کمدلباس، میزکار، تلویزیون تخت، حمام خصوصی به همراه لوازم بهداشتی و حوله است. هتل دارای باغ و محوطه‌ای زیبا برای پیک نیک می‌باشد. از بالکن اتاق‌ها می‌توانید شاهد مناظر زیبای شهر تفلیس باشید. همه اتاق‌‌ها دارای پنجره بزرگ و غرق در نور است و مکانی نیز برای نشستن نیز تعبیه شده است. هتل جاز تفلیس برای رفاه بیشتر مسافران امکاناتی چون شاتل‌ فرودگاهی، آسانسور، لباسشویی، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است. مهمانان می‌توانند از تنوع نوشیدنی و غذایی در قسمت بوفه صبحانه نهایت لذت را ببرند. در این هتل استفاده از اینترنت، رایگان می‌باشد.

همچنین می‌توانید به بخش رزور تور هتل جاز بروید، درخواست تور کنید و بلیط‌های لازم را برای بازدید از مکان‌ها و جاذبه‌های شهر تفلیس را از این بخش تهیه کنید. ازجمله مزیت‌های برتر هتل می‌توان به سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها اشاره کرد تا اقامت دلپذیری را برایشان رقم بزند.

امکانات و خدمات جاز هتل ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی سرویس ایرانی کافه
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC