02145323 02191004043

هتل آل این استانبول

هتل آل این استانبول
all in hotel Hotel istanbul
درجه هتل:

هتل آل این در منطقه تاریخی بی اوغلو استانبول واقع شده است. این هتل ۴۵ اتاق دارد و تمامی اتاق‌های هتل آل این دارای تلویزیون ،حمام خصوصی، مینی بارهستند. دمپایی‌ و لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت رایگان نیز جهت رفاه و راحتی میهمانان در تمام اتاق‌ها قرار گرفته است. چای و قهوه رایگان نیز به تمامی اتاق‌ها ارائه می‌شود. صبحانه رنگارنگ و مقوی هتل آل این استانبول به خوبی شما را برای یک روز پرانرژی آماده می‌کند. همچنین برای رفاه بیشتر خریداران بلیط هواپیما استانبول، هتل آل این استانبول خدماتی چون صبحانه در اتاق را ارائه می‌کند.

لازم به ذکر است ورود حیوانات به این هتل ممنوع می‌باشد. کارکنان هتل آل این استانبول به گرمی از شما استقبال می‌کنند و علاوه بر زبان ترکی مسلط به زبان انگلیسی نیز هستند. میدان تکسیم و ایستگاه مترو عثمان بی از مراکز و مناطق نزدیک هتل All Inn Hotel هستند.

 این هتل هتلی سه ستاره میان‌رده است و از هتل های استانبول در ترکیه به شمار می‌آید. از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به باغ، اسپا، ماساژ، وای‌فای رایگان، ترنسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، اجاره خودرو و پارکینگ رایگان اشاره کرد. اتاق‌های هتل مجهز به تلویزیون صفحه‌تخت با ماهواره و حمام اختصاصی هستند. در رستوران‌ هتل نیز انواع غذاهای ترکی سرو می‌شود. هتل از فرودگاه استانبول ۳۱.۸ کیلومتر، از بازار ادویه ۳.۲ کیلومتر، از برج گالاتا ۲.۱ کیلومتر و از میدان تکسیم ۸۰۰ متر فاصله دارد.

اقامتگاه های هتل دارای امکاناتی مانند مینی بار، صندوق امانات، تلفن، تهویه مطبوع، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان و تلویزیون صفحه تخت هستند. هرگونه سر و صدا در شب مزاحم شما نخواهد شد زیرا عایق صوتی وجود دارد. از پنجره خود به شهر نگاه خواهید کرد.

امکانات و خدمات هتل آل این استانبول ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد پارکینگ خشکشویی ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC