02145323 02191004043

هتل میاروسا کوناکلی گاردن آلانیا

هتل میاروسا کوناکلی گاردن آلانیا
miarosa konakli garden Hotel alanya
درجه هتل:
آلانیا

 درباره هتل Miarosa Konakli Garden Alanya

هتل میاروسا کوناکلی گاردن یکی از هتل های ۴ ستاره شیک و با شکوه آلانیا است که در فاصله ۷۰۰ متری ساحل کوناکلی واقع شده است. موقعیت مکانی مناسب و دسترسی آسان به لونا پارک آلانیا، ساحل کلئوپاترا، پارک آبی آلانیا، غار داملاتاش، برج سرخ و قلعه آلانیا موجب جذب گردشگران بسیاری به سوی این هتل شده است. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه قاضی پاشا است که ۵۴ کیلومتر با هتل فاصله دارد.

امکانات کلی هتل میاروسا کوناکلی گاردن آلانیا

هتل میاروسا کوناکلی گاردن امکانات رفاهی متعددی از قبیل پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، استخر، رستوران، بار، مرکز تناسب اندام، اسپا و ساحل اختصاصی را برای راحتی و آسایش میهمانان خود ارائه می دهد. پارکینگ خصوصی رایگان در اختیار کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند، قرار می گیرد. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که حیوانات خانگی خود را نمی توانید به همراه خود به داخل هتل بیاورید. کشیدن سیگار در این هتل ممنوع است به همین دلیل اتاق هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. برای آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح می توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. در صورت نیاز به تبدیل ارز صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. برای خرید سوغاتی می توانید به مغازه ای که در هتل وجود دارد مراجعه کنید. اینترنت بی سیم رایگان نیز در سراسر هتل Miarosa Konakli Garden Alanya در دسترس است. خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی در هتل انجام می گیرد. پرسنل مجرب هتل به زبان های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند و با خوش رویی آماده استقبال از میهمانان هستند.
امکانات تفریحی هتل

این ملک دارای باغ، منطقه ساحلی خصوصی و زمین تنیس است. میهمانان می توانند از سرسره آبی، پارک آبی، نوشیدنی ها و سالن مشترک استفاده کنند. با سرگرمی ها و فعالیت های همه روزه، باشگاه کودکان، استخر شنا، سونا، زمین های بازی کودکان و دارت می توانید اوقات فراغت خود را پر کنید. سونا به دلیل درجه حرارت بالا، منافذ پوست شما را باز کرده و پوست شما را از سلول های مرده پاک می کند. پس از اثر آرامش بخش سونا، می توانید خستگی جسمی و روحی خود را برطرف کرده و در حالی که چای خود را با گیاهان تازه آماده کرده اید میل کنید. علاقمندان به ورزش می توانند از سالن بدنسازی هتل میاروسا کوناکلی گاردن آلانیا استفاده کرده و بعد از آن برای رفع خستگی به مرکز اسپای هتل بروند.
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

انواع اتاق های هتل میاروسا کوناکلی گاردن آلانیا عبارتند از: اتاق دبل یا توئین استاندارد و اتاق های خانوادگی. اتاق های هتل با در نظر گرفتن همه جزئیات خوب برای راحتی میهمانان طراحی شده اند. هتل Miarosa Konakli Garden Alanya در مجموع دارای ۲۴۰ اتاق با فضای اقامتی وسیع و کاملاً مجهز و با چشم انداز طبیعت و استخر است. هر اتاق دارای یک میز، تهویه مطبوع، مینی بار، تلفن، کولر، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی مجهز به دوش و لوازم بهداشتی رایگان است.
رستوران هتل

صبحانه بوفه ای و آمریکایی هر روز صبح در هتل میاروسا کوناکلی گاردن سرو می شود. این هتل با منوهای غذایی خود بر تغذیه و طعم خوب تمرکز کرده است. انواع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی در وعده نهار و شام سرو می شوند. همچنین با نوشیدنی های خوشمزه موجود در بار می توانید از خودتان پذیرایی کنید.
فاصله هتل میاروسا کوناکلی گاردن آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا کاخ حیدرپاشا: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا لونا پارک آلانیا: ۸.۸ کیلومتر
فاصله تا ساحل کلئوپاترا: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۱۱.۳ کیلومتر
فاصله تا آکواپارک آلانیا: ۱۱.۵ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۱۱.۵ کیلومتر

امکانات و خدمات هتل میاروسا کوناکلی گاردن ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC