02145323 02191004043

هتل تندا بدروم

هتل تندا بدروم
tenda hotel Hotel bodrum
درجه هتل:
بدروم

هتل تندا بدروم یک هتل ۳ ستاره با نوشیدنی‌های رایگان و در نزدیکی ساحل، اقامت پرنشاطی را برای مهمانان شهر بدروم مهیا کرده است. منطقه باصفای گومبت به ساحل نزدیک است و از روی بالکن‌های اتاق‌هایی که رزرو کردید می‌توانید چشم‌اندازهای معرکه‌ای از اطراف را ببینید و یا همراه با نسیم دل‌انگیز صبحانه‌ یا عصرانه‌تان را میل کنید. رفاه مهمانان در اتاق‌‌هایشان با امکاناتی مثل تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، گاو صندوق و حمام اختصاصی فراهم شده است.

هتل تندا بدروم از ساحل اختصاصی‌اش ۱۵۰ متر فاصله دارد و با داشتن استخر روباز استاندارد، در ماه‌های گرم سال لذت آب‌تنی را از مسافرانش دریغ نمی‌کند. ساختمان هتل تندا بودروم مثل خانه‌های بودروم غرق در رنگ سفید است و معماری جالبی دارد. صبحانه را می‌توانید در رستوران هتل تندا میل کنید که به سبک سلف سرویس ارائه می‌شود و حتی برای وعده‌های شام و ناهار هم غذاهای متنوعی سرو می‌کند. همانطور که گفتیم پکیج آل اینکلوسیو (ALL) هتل تندا این امکان را برایتان مهیا کرده تا از صبح تا شب از میل نوشیدنی‌های رایگان لذت ببرید.
امکانات ویژه‌ای هم در هتل تندا وجود دارد، مثلا هر موقع که بخواهید می‌توانید به مرکز اسپای هتل بروید و از سونا و حمام ترکی بهره‌مند شوید یا اگر دوست ندارید از برنامه‌های ورزشی خود عقب بمانید به باشگاه هتل سر بزنید، ضمنا اگر اهل گلف باشید می‌توانید بعدازظهرهای هیجان‌انگیزی را به همراه دوستانتان سپری کنید. این هتل ۲ کیلومتر از مرکز شهر بدروم دور است و نکته جالب توجه دیگری که بهتر است درباره هتل تندا بدانید این است که هتل با نام ویزیون “Vizyon” هم شناخته می‌شود.
امکانات و خدمات هتل تندا بدروم ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ
استخر سرباز باشگاه بدنسازی
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC