02145323 02191004043

هتل آریکان این آنتالیا

هتل آریکان این آنتالیا
arikan inn hotel Hotel antalya
درجه هتل:
آنتالیا
 

هتل آریکان این آنتالیا یک هتل 3 ستاره است که در منطقه کمر آنتالیا واقع شده است. هتل آریکان این آنتالیا با کمر مارینا به اندازه 4 دقیقه پیاده روی، با خیابان لیمان به اندازه 1 دقیقه پیاده روی، با پارک ساحلی مونلایت به اندازه 7 دقیقه پیاده روی، با شهربازی نومد به اندازه 9 دقیقه پیاده روی، با شهر باستانی فاسلیس 14.3 کیلومتر، با داینو پارک 10.2 کیلومتر، با دره گوینوک 15 کیلومتر و با پارک ساحلی بلدیبی 18.2 کیلومتر فاصله دارد. ضمنا هتل آریکان این آنتالیا با ماشین با فرودگاه آنتالیا حدود 54 دقیقه فاصله دارد.

هتل آریکان این آنتالیا یک استخر روباز دارد که در یک باغ قرار گرفته است. در هتل آریکان این آنتالیا یک رستوران و کافه نیز تعبیه شده است. هتل آریکان این آنتالیا در نزدیکی ساحل قرار گرفته است. در لابی هتل آریکان این آنتالیا امکان دسترسی به وای فای رایگان مهیا شده است. یک کانتر پذیرش 24 ساعته در هتل آریکان این آنتالیا وجود دارد و امکان سرو غذا به صورت 24 ساعته در اتاق شخصی مهمانان مهیا شده است. امکان اجاره دوچرخه و ماشین نیز در هتل آریکان این آنتالیا برای مهمانان فراهم شده است.

در هتل آریکان این آنتالیا 52 اتاق برای اقامت مهمانان در نظر گرفته شده است. اتاق های هتل آریکان این آنتالیا دارای تلویزیون، تلفن و میز آرایشی تجهیز شده اند و هر کدام یک حمام شخصی نیز دارند.

امکانات و خدمات هتل آریکان این آنتالیا ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه
استخر سرباز استخر ویژه کودکان اجاره دوچرخه
ساحل اختصاصی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC