02145323 02191004043

هتل کریستال لند آو پارادایس آلانیا

هتل کریستال لند آو پارادایس آلانیا
crystal land of paradise beach hotel Hotel alanya
درجه هتل:
آلانیا
درباره هتل Crystal Land Of Paradise Beach Hotel Alanya

هتل کریستال لند آو پارادایس بیچ در شهر زیبای آلانیا واقع‌شده است. در هنگام تصمیم برای سفر به این شهر زیبا بهترین انتخابتان همین هتل خواهد بود. این هتل بی‌نظیر و تماشایی از سال ۲۰۱۵ فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون از مسافران زیادی استقبال کرده است، با انتخاب این هتل اقامتی به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌تان خلق کنید. برای مسافرانی که بلیط هواپیما خریداری کرده‌اند، شاتل فرودگاهی در نظر گرفته‌شده است تا با خیال راحت به فرودگاه دسترسی داشته باشند. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید از جاهای دیدنی شهر آلانیا نیز بازدید کنید که مشهورترین جاذبه‌ها عبارت‌اند از قلعه آلانیا، موزه‌های آلانیا، غار داملاتاش و برج سرخ آلانیا.
امکانات عمومی هتل کریستال لند آو پارادایس بیچ آلانیا

در لابی این هتل بخش پذیرش دایر شده و به صورت ۲۴ ساعته از میهمانان و مسافران استقبال می‌کنند. برای آن دسته از افرادی که سفر با ماشین شخصی را ترجیح می‌دهند، محلی به عنوان پارکینگ دایر شده است و برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه مجزا ندارید. بهره‌مندی از اینترنت وای فای نیز در تمامی قسمت‌های هتل Crystal Land Of Paradise Beach Hotel Alanya فراهم‌شده است. در صورت نیاز به خدمات مربوط به لاندری نیز می‌توانید به لابی هتل سر بزنید. در هنگام تخلیه اتاق و تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان می‌توانید چمدان‌ها و وسایلتان را به اتاق چمدان موجود در لابی بسپارید. تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس است و مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنند. پرسنل نیز به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی به مسافران داده نمی‌شود.
امکانات تفریحی هتل

در هنگام اقامت در این هتل بی‌نظیر می‌توانید از تفریحات و سرگرمی‌های متنوعی بهره‌مند شوید، مطمئناً خودتان علاقه‌ای به ترک هتل نخواهید داشت و بیشتر ساعات سفر را در این قسمت سپری خواهید کرد. استخر روباز و سرپوشیده در این هتل دایر بوده و هر دو بسیار تمیز و زیبا هستند، شما نیز می‌توانید ساعت‌ها در آن‌ها شنا کنید. همچنین بر روی استخر روباز پارک آبی و سرسره آبی تعبیه شده است. در بخش اسپا انواع ماساژها ارائه می‌شوند که برای ساعتی هم که شده می‌توانید ریلکس کنید و به آرامش برسید و اینکه حمام ترکی نیز در بخشی از اسپای این هتل دایر شده است و مسافران از این قسمت لذت بسیار می‌برند، همچنین قسمتی نیز به عنوان سونا دایر شده است. برای سرگرمی کودکان نیز استخر شنا، کلاب بازی و زمین‌بازی در محوطه هتل Crystal Land Of Paradise Beach Hotel Alanya در نظر گرفته‌شده است تا هم بزرگ‌سالان خیالشان از کودکان آسوده باشد و هم اینکه کودکان خودشان را سرگرم کنند. سایر فعالیت‌های تفریحی این هتل عبارت‌اند از ساحل اختصاصی، سرگرمی‌های شبانه و میز تنیس. همچنین باشگاه بدن‌سازی با مجهزترین دستگاه‌ها در اختیار مسافران قرار داده می‌شود تا در حین سفر نیز به فکر تناسب‌اندام خود باشند.
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها

اتاق‌های موجود در این هتل بسیار تمیز و مرتب هستند. با توجه به اینکه ۲۳۰ اتاق در هتل کریستال لند آو پارادایس بیچ وجود دارد، با توجه به تعداد نفراتتان و سلیقه‌تان می‌توانید اتاق موردنظرتان را انتخاب کنید. بر اساس قوانین رایج در هتل Crystal Land Of Paradise Beach Hotel Alanya ساعت تحویل اتاق‌ها ۲ ظهر و ساعت تخلیه اتاق‌ها نیز ۱۱ صبح است. در داخل اتاق‌ها و محفظه‌های بسته اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود، بدین‌جهت برای افراد سیگاری محل مشخصی در نظر گرفته‌شده است. در داخل اتاق‌ها نیز می‌توانید از تلویزیون، حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی، آب رایگان، وسایل شستشو بهره‌مند شوید.
رستوران هتل

در هتل کریستال لند آو پارادایس بیچ دارای دو رستوران بوده و مسافران می‌توانند در زمان‌های وعده‌های غذایی به این رستوران‌ها سر بزنند. همچنین لازم به ذکر است در رستوران این مجموعه نیز می‌توانید وعده صبحانه را به صورت سلف‌سرویس میل کنید. علاوه بر رستوران در محوطه و قسمت‌های مختلف این هتل می‌توانید به چهار کافی‌شاپ دسترسی داشته باشید.
فاصله هتل کریستال لند آو پارادایس بیچ آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل آلانیا: ۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد کوناکلی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا میدان برج ساعت کوناکلی: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک طبیعی اینجکوم: ۳.۸ کیلومتر
امکانات و خدمات هتل کریستال لند آو پارادایس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته بار حمام
استخر سرباز باشگاه بدنسازی تنیس
ساحل اختصاصی پارک آبی سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC