02145323 02191004043

هتل لیماک آرکادیا اسپورت ریزورت آنتالیا

هتل لیماک آرکادیا اسپورت ریزورت آنتالیا
limak arcadia sport resort hotel Hotel antalya
درجه هتل:
آنتالیا
  این هتل 5 ستاره درست در کنار ساحل و مستقیماً رو به دریای مدیترانه واقع شده است. لیماک آرکادیا که توسط درختان نخل احاطه شده است ، دارای ساحل خصوصی ، 4 زمین تنیس و 5 استخر ، یکی با تزئینات پاموکاله است.
اتاقهای دنج لیماک با رنگهای گرم تزئین شده اند و همه آنها مینی بار ، تلویزیون و بالکن خصوصی دارند. برخی از اتاق ها همچنین چشم انداز دریای مدیترانه را ارائه می دهند.
رستوران Pinea غذاهای مدیترانه ای را با غذاهای ترکی سرو می کند. این هتل همچنین دارای 4 رستوران است که غذاهای مختلف جهان را برای مسافران تور آنتالیا سرو می کند. بار Odeon نوشیدنی هایی با موسیقی زنده ارائه می دهد و مهمانان همچنین می توانند از نوشیدنی ها در سالن ساحل کنار دریا لذت ببرند.
استخر روباز به صورت ویژه ساخته شده است و به شکل تراورتنهای Pamukkale تزئین شده است و استخرهای دیگر دارای سرسره های آبی هستند. آبگرم هتل شامل حمام ترکی و سونا است. زمین فوتبال و مرکز تناسب اندام نیز برای مهمانان ورزش دوست در دسترس است.
آبشار ماناوگات 22 مایل از هتل و شهر باستانی آسپندوس در فاصله 19 مایلی قرار دارد. لیماک آرکادیا 34 مایل از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.
هتل لیماک آرکادیا اسپرت ریزورت آنتالیا محبوب ترین و اولین هتل لیماک ما در بلک ، آنتالیا ، تا سال 1995 است. این اقامتگاه دارای جذابیت روستایی با سبک منحصر به فرد ، درختان کاج 100 ساله و ساحل شنی شگفت انگیز است. اگر می خواهید یک تعطیلات راحت داشته باشید اما همچنان می خواهید با عزیزان خود به طبیعت متصل شوید ، هتل لیماک آرکادیا اسپرت ریزورت آنتالیا شما را تحت پوشش قرار داد!
امکانات و خدمات هتل لیماک آرکادیا اسپورت ریزورت آنتالیا ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی سشوار پزشک ماساژ یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی استخر سرپوشیده
ساحل اختصاصی پارک آبی بیلیارد
کافی نت اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC