02145323 02191004043

هتل کایا سیده آنتالیا

هتل کایا سیده آنتالیا
kaya side hotel Hotel antalya
درجه هتل:
آنتالیا
 

هتل کایا ساید یکی از هتل های ۵ ستاره آنتالیا است که در منطقه ساحلی واقع شده و دارای چشم انداز بی نظیر جنگل و دریا است. جاذبه های گردشگری همچون ساحل Sunwing Side، آبشار ماناوگات، موزه‌های آنتالیا و مرکز خرید نوا در نزدیکی این هتل قرار دارد و مسافران با چند دقیقه پیاده روی می‌توانند از این اماکن دیدن کنند. مهمانان با تهیه بلیط هواپیما و سفر به این شهر، هتل Kaya Side یک مکان مناسب برای اقامت به شمار می‌آید که لحظات بسیار دل ‌‌انگیزی را برای مسافران رقم خواهد زد.

هتل Kaya Sideدر فضای بیرونی دارای منطقه ساحلی خصوصی، تراس و باغ است که یک مکان مناسب برای استراحت و تفریح مسافران است. از جمله امکاناتی که این هتل برای مسافران ارائه می‌دهد می‌توان به WiFi رایگان، تحویل و تخلیه فرودگاهی، ترانسفر فرودگاهی و سرویس ایاب و ذهاب، خدمات فکس و فتوکپی همه با دریافت هزینه اضافی اشاره کرد. همچنین خدمات دیگری همچون انبار چمدان، خدمات دربان، خدمات تبدیل ارز و میز تور، ناهارهای بسته بندی شده، آرایشگاه، ارائه روزنامه، کرایه اتومبیل و دسترسی به ویلچر در این هتل در دسترس است. میز پذیرش ۲۴ ساعته که کارکنان آن در بدو ورود از مهمانان استقبال کرده، آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برای مسافران هستند.
خدمات نظافتی ازقبیل پرس شلوار، سرویس اتوکشی، خشک شویی و لباسشویی همه با دریافت هزینه اضافی در این هتل ارائه می‌شود. علاوه برآن امکان برگزاری جلسات و ضیافت ها با دریافت هزینه اضافی در هتل Kaya Side Hotel Antalya امکان پذیر است. هتل دارای سالن بار، ساندویچ فروشی و رستوران است که در صبحانه و ناهار و شام روزانه انواع غذاهای ایتالیایی و سنتی ترکیه سرو می‌شود، علاوه برآن، مینی مارکت در محل نیز در دسترس است. در این هتل همراه داشتن حیوانات خانگی و استعمال دخانیات ممنوع است اما مکان هایی برای افراد سیگاری فراهم شده است. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی تسلط کامل دارند.

امکانات و خدمات هتل کایا سیده آنتالیا ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا تیم انیمیشن
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC