02145323 02191004043

شرایط کار در ازمیر برای ایرانیان چگونه است

مجله گردشگری سپهران 20 دی ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

آشنایی با شرایط کار در ازمیر برای ایرانیان به شما کمک می کند اقدامات مهمی از مهاجرت خود را برنامه ریزی نموده و تصمیم گیری های لازم را لحاظ نمایید. سالانه افراد بسیار زیادی به ترکیه و البته شهر ازمیر مهاجرت می کنند. به همین منظور لازم است با شرایط کاری این شهر به همراه مشاغل مورد نیاز به خوبی آشنا شوید. همچنین بدانید که چه کارهایی غیر مجاز بوده و در صورت داشتن آن حرفه ازمیر را برای مهاجرت خود انتخاب نکنید. در غیر  اینصورت کار دیگری پیدا نمایید. در این مقاله با آژانس هواپیمایی سپهران سیر باستان همراه باشید تا کامل ترین اطلاعات به شما ارائه گردد.

شرایط کار در ازمیر

شرایط کار در ازمیر

زندگی در ازمیر برای ایرانیان با دریافت اقامت کاری

قبل از آن که با شرایط کار در ازمیر برای ایرانیان آشنا شوید لازم است اطلاعات کاملی از اقامت کاری خود در اختیار داشته باشید. برای آن که چنین اقامتی دریافت کنید باید پیشنهاد کاری داشته باشید که معمولا با ارسال رزومه خود به سایت های کاریابی می توانید پیشنهاد کاری دریافت کنید. از طرف دیگر کارفرما باید به دولت اعلام کند که در کشور مورد نظر هیچ شخصی هنر و کار شما را بلد نبوده و نیاز دارد تا شما را به آنجا بیاورد. پس از آن 5 سال کامل در ازمیر همان کار را انجام داده و در نهایت اقامت ترکیه به شما داده خواهد شد.

 البته که راه های دیگری نیز برای دریافت اقامت در ازمیر وجود دارد که خرید یا اجاره ملک، سرمایه گذاری و... از جمله این مراحل می باشند. با هر یک از راه حل های مشخص وقتی به ترکیه مهاجرت کردید وقت آن است تا برای شغل و درآمد زایی خود راه حلی در نظر داشته باشید. شما می توانید ابتدا با تور ازمیر به این شهر سفر کرده و با آن آشنا شوید.

شرایط کار در ترکیه شهر ازمیر

حال که دانستید برای مهاجرت به ازمیر از چه راه هایی می توانید اقامت دریافت نمایید، وقت آن است تا شرایط کار در ازمیر برای ایرانیان را به خوبی بررسی کنید. برای این اتفاق شما هر کسب و کاری که بخواهید راه اندازی کنید باید مدارک لازم برای دریافت اجازه اشتغال در ازمیر را به مراجع مورد نظر و مشخص ارائه دهید. این مدارک برای شغل مورد نظر شما شامل؛ دو قطعه عکس، عدم داشتن سوء پیشینه، پاسپورت، بیمه نامه؛ آدرس معتبر محل سکونت شما در ازمیر و در صورت داشتن نامه پیشنهاد کار می باشد. این مدارک را که آماده نمودید با کمی تحقیق می توانید به مرجع مورد نظر مراجعه نموده و کارهای راه اندازی شغل خود را آغاز نمایید.

ازمیر، یکی از شهرهای زبیای ترکیه برای کار و زندگی

ازمیر، یکی از شهرهای زبیای ترکیه برای کار و زندگی

مشاغل مورد نیاز در ازمیر

در همین بین که به دنبال دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط کار در ازمیر برای ایرانیان هستید لازم است بدانید که این شهر به برخی از مشاغل بسیار نیازمند بوده و از طرفی دیگر تعداد از کسب و کار ها انجام آن توسط مهاجران ممنوع می باشد. از شغل های معتبر و مورد نیاز برای افراد در ازمیر می توان به؛ کار در رستوران، جوشکاری، برقکاری، کارهای فنی و ساختمانی، نقاشی ساختمان، آرایشگری، نجاری، حسابداری، لوله کشی، آشپزی، معلم زبان، تور لیدری، مهندسی فناوری اطلاعات، کفاشی، چرم دوزی و کاشی کاری اشاره نمود.

همچنین بهتر است بدانید که مشاغلی همچون؛ دندانپزشکی، داروسازی، مامایی، قاضی، وکالت، دادستانی، ماهیگیری، مشاغل امنیتی، ریاست بیمارستان‌های خصوصی، کارگزاری گمرک، ناخدای کشتی، صنایع دفاعی و کار در دفاتر اسناد رسمی برای افرادی که به ازمیر مهاجرت کرده اند ممنوع می باشد.  در نظر داشته باشید که متوسط درآمد شاغلین در ازمیر از 3 هزار لیر تا 37 هزار لیر با توجه به نوع فعالیت آن ها متفاوت خواهد بود.

مزایای کار در ازمیر

اکنون که با شرایط کار در ازمیر برای ایرانیان تقریبا آشنا شدید و در حال تصمیم گیری برای کسب و کار خود هستید بهتر است در نظر داشته باشید که با فعالیت در این شهر شما از مزیت های مختلفی نیز بهره مند خواهید شد. در ذیل به معرفی مواردی می پردازیم که سبب مزایای کار شما در این شهر می باشد. همچون؛

  • حقوق دریافتی بسیار بالاتر از ایران
  • ارزش بیشتر ارز رایج ترکیه یا همان لیر در تمام دنیا به نسبت ریال
  • افزایش حقوق با بالا رفتن تجربه کاری
  • امنیت کاری
  • دارای سیستم حمل و نقل مناسب برای رفتن به محل کار در تمام نقاط شهر
  • امکان دریافت پاسپورت ترکیه و کارت شهروندی
  • نزدیکی مناسب ازمیر به کشور ایران برای رفع نیاز های روانی و عاطفی خود

لازم است به این نکته مهم توجه کنید که با توجه به نوع شغلی که بر می گزینید بر اساس عوامل مهمی همچون؛ سن، جنسیت، میزان تجربه و سطح تحصیلات شما ممکن است مزیت های بیشتری برایتان لحاظ شود. برای مثال درآمد یک معمار از پرستار بچه به مراتب بیشتر خواهد بود. همچنین اگر سن و جنس شما برای کار فرما مهم باشد باز هم ارزش کار شما با تغییراتی مواجه خواهد شد.

اگر قصد بازدید و سفر به شهر ازمیر را دارید، توصیه می کنیم از پکیج های تور ازمیر نوروز 1403 وهمچنین تورهای سایر ایام سال استفاده کنید تا از قیمت های ارزان تری بهره مند شوید.

دریافت اقامت از مزایای کار در ترکیه

دریافت اقامت از مزایای کار در ترکیه

سایت های کاریابی ازمیر ترکیه

حال که با اطلاعات کاملی برای شرایط کار در ازمیر برای ایرانیان آشنا شدید بهتر است بدانید که برخی از سایت ها وجود دارند که به شما کمک می کنند تا نیازها را شناسایی کرده و اطلاعات خود را با توجه به شغل مورد نظرتان ارسال نمایید. برخی از این سایت ها و کاریابی ها در ایران نیز فعال بوده و با کمی تحقیق می توانید مورد اعتماد ترین ها را پیدا نموده و با خیال راحت برای آن شغل اقدام نمایید.

تور ترکیه با آژانس هواپیمایی سپهران سیر باستان

در این مقاله سعی شد به طور کامل به بررسی شرایط کار در ازمیر برای ایرانیان پرداخته شود اکنون شما می دانید که چطور برای شغل خود پس از مهاجرت به ازمیر برنامه ریزی کنید. پیشنهاد می دهیم قبل از آن که تصمیم گیری نهایی خود را انجام دهید حتما یکبار به شهر مورد نظرتان سفر کرده و اطلاعات دقیق تری را آنجا به دست آورید آژانس هواپیمایی سپهران سیر باستان نیز مفتخر است تور شهر های ترکیه همچون؛ ازمیر، آنتالیا و... را به شما ارائه داده و سبب رضایت خاطر شما شود. همچنین یک قدم مثبت در این را در کنار شما بردارد. به یاد داشته باشید که این مجموعه آماده همراهی شما عزیزان برای رزرو تور های دیگر به همراه رزرو هتل های داخلی و خارجی نیز می باشد. کارشناسان ما همه روزه از طریق راه های ارتباطی آماده پاسخگویی به شما همراهان گرامی می باشند.

مقالات پربازدید
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC