02145323 02191004043

میگروس کمر آنتالیا، بهترین مرکز خرید در تورهای نوروزی

مجله گردشگری سپهران 28 آذر ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 6 دقیقه

میگروس کمر آنتالیا یکی از بهترین و معروف ترین مراکز خرید این شهر می باشد که لذت خرید، تفریح و خوردن غذاهای ترکی را با هم برایتان فراهم می کند. این مجموعه جذاب این فرصت را در اختیارتان قرار می دهد تا از برندهای معروف دنیا انواع پوشاک، کیف و کفش و لوازم آرایش و اکسسوری و غیره را خریداری و سفری خاطره انگیز را تجربه کنید. برای آشنایی بیشتر با مرکز خرید میگروس کمر آنتالیا یا میگروس 5 آنتالیا در ادامه با سپهران؛ ارائه دهنده تور آنتالیا، همراه باشید.

معرفی مرکز خرید میگروس کمر آنتالیا

آنتالیا یکی از زیباترین شهرهای ترکیه می باشد که با طبیعت بکر و سواحل رویایی همه ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. به طوریکه اغلب گردشگران تور ترکیه چند روز را در این شهر سپری می کنند. یکی از جذابیت های این سفر، خرید از مراکز خرید آنتالیا می باشد که تنوع بالایی دارند. میگروس کمر آنتالیا که با نام های دیگری همچون میگروس 5 ام و میگروس نیز شناخته شده می باشد، مرکز خریدی بسیار لوکس و سه طبقه است. 
ورودی این مرکز خرید به گونه ای طراحی شده است که از سه گیت می توانید عبور کنید. گیت اول شما را به طبقات بالا هدایت می کند و برای طبقه همکف از گیت های دو و سه می توانید استفاده کنید. علاوه براین، به دلیل تعداد زیاد پله ها، آسانسور و پله برقی بین طبقات قرار گرفته و بدون خستگی حتی با افراد سالمند نیز می توانید از مزایای میگروس کمر بهره مند شوید. 
در سه طبقه این مرکز خرید حدود 130 فروشگاه متعلق به برندهای معروف دنیا و ترک وجود دارد که اجناس باکیفیت و محصولاتی بسیار متنوع را ارائه می دهند. به همین دلیل میگروس کمر گزینه ای عالی برای علاقه مندان به مُد و استفاده از وسایل و پوشاک برند است. علاوه بر 135 فروشگاه لوکس و شیک، 33 رستوران آن نیز به تنهایی می توانند دلیل محکمی برای انتخاب مرکز خرید میگروس کمر آنتالیا به شمار روند. در این رستوران ها غذاهای متنوع ترکی و مدیترانه ای و بین المللی ارائه میشود. 
مرکز بازی، سینما، پارکینگ بزرگ با ظرفیت 1300 خودرو، دسترسی آسان و کیفیت مطلوب خدمات از دیگر ویژگی های میگروس آنتالیا هستند. شاید برایتان جالب باشد که این مرکز خرید روزانه حداقل 17000 بازدیدکننده را به سمت خود جذب می کند!

مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید میگروس آنتالیا

تفریحات میگروس کمر آنتالیا

قبل از معرفی فروشگاه های متنوع این مرکز خرید، نگاهی به تفریحات آن خواهیم داشت. چون کودکان علاقه زیادی به خرید ندارند و با این تفریحات می توانید آنها را برای حضور در میگروس کمر ترغیب کنید. به جرئت می توان گفت یکی از بهترین تفریحات موجود در مرکز خرید میگروس کمر آنتالیا، سینما ماکسیموم می باشد. این سینما دارای 8 سالن بسیار مجهز بوده و فیلم های متنوع را با کیفیت عالی ارائه می دهد. به طوریکه افراد با سلایق مختلف می توانند بهترین فیلم های سینمای ترکیه و دنیا را در آنها تماشا کنند. 
علاوه بر سینما بسیار مجهز این مجموعه که لذت تماشای فیلم برای تمام گروه های سنی را فراهم می کند، شهربازی آکتورلند نیز از تفیحات عالی در میگروس کمر است. این شهربازی با وسایل بسیار مجهز و پیشرفته و بروز لذت بازی را برای بچه ها فراهم می کند. شک نکنید که با این انتخاب براحتی می توانید حداقل 2 ساعت در مرکز خرید میگروس آنتالیا خرید کنید و در این مدت بچه ها نیز مشغول باز و خوش گذارنی خواهند بود. 
دقت داشته باشید که شهربازی آکتورلند در طبقه منهای یک میگروس کمر قرار دارد. چون بسیاری از گردشگران آن را با آکتور لوناپارک که روبروی میگروس کمر است اشتباه میگیرند.

رستوران و فودکورت میگروس آنتالیا

از بهترین بخش های هر سفر خوردن غذاهای خوشمزه می باشد و بدون شک ترکیه به خوبی می تواند این حس را برایتان بوجود آورد. در این مرکز خرید 33 رستوران و فود کورت بی نظیر وجود دارد که انواع غذاهای ترکیه ای و فست فودهای باکیفیت را ارائه می دهند. پیشنهاد می کنیم دونر کباب های مشهور رستوران اوستا را که در میگروس دارای شعبه است از دست ندهید.

فروشگاه های مرکز خرید میگروس کمر آنتالیا

اغلب افراد در سفر به آنتالیا خرید را یکی از کارهای مهم در نظر میگیرند. چون در مراکز خرید این شهر بسیاری از برندهای معروف دنیا دارای شعبه هستند. میگروس کمر آنتالیا بیشتر به دلیل تعداد زیاد فروشگاه ها و برندها در آن شهرت دارد. به طوریکه برای هر نوع لباس می توانید برندهای مورد نظرتان را براحتی در آن پیدا کنید و با خیال آسوده از اصل بودن محصولاتشان خرید کنید. برخی از برندهای معروف در مرکز خرید میگروس آنتالیا عبارتند از:

برندهای لوازم آرایشی

یکی از بهترین انتخاب هایی که می توانید در این مرکز خرید داشته باشید، خرید لوازم آرایشی و بهداشتی است. چون برندهای بسیار شناخته شده همچون سفورا، مک، ایو روشه و فلورما در آن حضور دارند. با ورود به طبقه اول از برندهای سفورا، مک mac و ایو روشه yves rocher می توانید خرید بی نظیری را تجربه کنید. در طبقات همکف و منهای یک برند گلدن رز ترک دارای فروشگاه بوده و فلورما در طبقه همکف حضور دارد.

بخش های مختلف مرکز خرید میگروس

بخش های مختلف مرکز خرید میگروس

برندهای پوشاک

متنوع ترین محصولات مرکز خرید میگروس کمر آنتالیا به پوشاک آقایان و خانم ها تعلق میگیرد. به طوریکه بیش از 30 فروشگاه متعلق به برندهای معروف ترک و سایر کشورهای دنیا در آن لباس های زنانه و مردانه را ارائه می دهند. در طبقه اول کالینز و منگو حضور داشته و کوتون، لاگوست و اویشو در طبقه همکف هستند. در طبقه منهای یک نیز برند لویس و زارا  محصولات خود را با کیفیت عالی ارائه می دهند. 
برای کودکان نیز می توانید از فروشگاه های ال سی وایکیکی و زارا و بوینر و پانچو در طبقه منهای یک خرید کنید.

برندهای کیف و کفش

علاقه مندان به کیف و کفش های مارک نیز حق انتخاب بالایی در میگروس خواهند داشت. چون 15 فروشگاه متنوع در طبقات مختلف آن محصولات برندهای معروف را به فروش می رسانند. کیف و چمدان های سامسونیت در طبقه منهای یک ارائه میشوند که به شدت پرطرفدار هستند. در طبقه همکف دریمود و دسا desa حضور داشته و بامبی نیز در طبقه اول قرار گرفته است.

لوازم ورزشی میگروس کمر آنتالیا

یکی دیگر از متنوع ترین محصولات و اجناس ارائه شده در این مرکز خرید، لوازم ورزشی می باشد که ورزشکاران خوش استایل را به سمت خود جذب می کنند. لوازم ورزشی بسیار معروف آدیداس در طبقه چهارم این مرکز خرید دارای فروشگاه می باشد و پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید. بوینر در طبقه منهای یک و همکف، فنریوم در طبقه همکف و آندر آرمور و نایک در طبقه چهارم حضور دارند.

مرکز خرید میگروس

میگروس آنتالیا

سایر بخش های مرکز خرید میگروس آنتالیا

علاوه بر موارد فوق، در این مرکز خرید بی نظیر می توانید انواع لوازم خانگی و اسباب بازی و اکسسوری و زیورآلات را خریداری کنید. مادام کوکو، اینگلیش هوم، کاراچا، بوینر، برناردو، مودو و موموسو از جمله برندهای لوازم خانگی در میگروس کمر آنتالیا هستند. سامسونگ نیز با محصولات الکترونیکی فوق العاده جذابش در طبقه اول این مرکز خرید دارای فروشگاه بسیار بزرگ می باشد و تجربه ای متفاوت از سفر را برایتان رقم خواهد زد. 

مقالات پربازدید
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC