02145323 02191004043

بهترین مراکز خرید کوش آداسی

تورهای ويژه سپهران سیر
تورهای ويژه سپهران سیر
تورهای ويژه سپهران سیر
تورهای ويژه سپهران سیر
تورهای ويژه سپهران سیر
تورهای ويژه سپهران سیر
تورهای ويژه سپهران سیر
تورهای ويژه سپهران سیر
تورهای ويژه سپهران سیر
تورهای ويژه سپهران سیر
مجله گردشگری سپهران 01 اسفند ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

اگر به مراکز خرید کوش آداسی سری بزنید، احتمالا با چمدانی پر این بندر زیبای ساحلی را ترک کنید. گشت‌زدن در پاساژهای مدرن و بازارهای سنتی این بندر ساحلی اگر بیشتر از جاذبه‌های طبیعی آن لذت‌بخش نباشد، کمتر نیست. اگر نمی‌خواهید در سفر به کوش آداسی از این لذت وصف‌نشدنی جا بمانید، تا انتها همراه ما باشید. ما در ادامه به معرفی برترین مراکز خرید کوش آداسی در ترکیه خواهیم پرداخت.  

بازار قدیمی کوش آداسی یا بازار بزرگ کوش آداسی

یکی از معروف‌ترین مراکز خرید و جاهای دیدنی کوش آداسی بازار بزرگ و قدیمی آن است که تجربه‌ای ناب از تفریح، سرگرمی و خوشگذرانی را برای گردشگران رقم می‌زند. این تصور که بازار قدیمی کوش آداسی تنها مرکزی برای خرید است را کاملا کنار بگذارید. این بازار ضمن داشتن فروشگاه‌ها و غرفه‌های رنگارنگ در نوع خودش یک جاذبه تاریخی ارزشمند محسوب می‌شود. به عبارتی، بهترین نقطه از کوش آداسی که شما را با سنت و فرهنگ قدیمی اهالی این منطقه پیوند می‌دهد، همین بازار بزرگ و قدیمی است.
بازار بزرگ قدیمی کوش آداسی بیشتر از 5000 فروشگاه در دل خود دارد که هفت روز هفته میزبان گردشگران و محلی‌های این منطقه هستند. در فروشگاه‌های متعدد و گوناگون این بازار هر چیزی که فکرش را بکنید، پیدا می‌شود. از عتیقه‌ها، تابلوهای زینتی و فرش‌های نفیس گرفته تا کیف، کفش، محصولات چرمی و زیورآلات که با قیمتی کاملاً مناسب به مشتریان عرضه می‌شود. اگر کمی بیشتر زمان بگذارید می‌توانید میان فروشگاه‌های متنوع این بازار غرفه‌هایی هم برای خرید سوغاتی بیابید.

تصویری از بازار قدیمی کوش آداسی

تصویری از بازار قدیمی کوش آداسی

مرکز خرید آکدوگان کوش آداسی

هیچ‌چیزی به اندازه یافتن یک مرکز خرید ارزان‌قیمت نمی‌تواند شیفتگان و دلباختگان بازارگردی را خشنود کند. آکدوگان جزو مراکز خرید ارزان کوش آداسی است که به دلیل ارائه محصولاتی باکیفیت آن هم با قیمتی بسیار پایین‌تر از بازار جایگاه ویژه‌ای در قلب افراد پیدا کرده است. این مجموعه نسبتا کوچک در 3 طبقه مجزا به عرضه اصل‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات می‌پردازد. بیشترین کالایی که در این بازار به چشم می‌خورد، پوشاک است.
در مرکز خرید آکدوگان، کافه‌های و رستوران‌های متعددی نیز وجود دارد که بهترین مکان برای رفع خستگی و چشیدن طعم ناب غذاهای محلی است. توصیه می‌کنیم اگر به این مرکز خرید رفتید حتما خودتان را به یک چای استکانی و باقلوای ترکی مهمان کنید. به شما قول می‌دهیم طعم دلچسب این چای و باقلوا تا ابد گوشه ذهنتان باقی می‌ماند تا خاطره خوبی از تور کوش آداسی داشته باشید.

تصویری از مرکز خرید آکدوگان کوش آداسی

تصویری از مرکز خرید آکدوگان کوش آداسی

چهارشنبه بازار کوش آداسی

بازارهای محلی نیز جزو بهترین مراکز خرید کوش آداسی به حساب می‌آیند که بازدید از آن‌ها را نباید از قلم انداخت. این نوع بازارها در روزهای خاصی از هفته برپا می‌شوند که معروف‌ترین آن‌ها چهارشنبه بازار است. در چهارشنبه بازار کوش آداسی بیشترین محصولی که عرضه می‌شود پوشاک و لباس با سبکی کاملا سنتی و محلی است. در این میان، خوب است که با بهترین زمان سفر به کوش آداسی نیز آشنا شوید.

تصویری از چهارشنبه بازار کوش آداسی

تصویری از چهارشنبه بازار کوش آداسی

مرکز خرید اسکالا نوا کوش آداسی

اسکالا نوا از مراکز خرید معروف کوش آداسی است که احتمالا نام آن را زیاد شنیده‌اید. این مرکز خرید درست در مسیر ورود گردشگران به شهر کوش آداسی و در نزدیکی یکی از بنادر و اسکله‌های این شهر قرار دارد. همین امر هم سبب می‌شود که هر زمان به اسکالا نوا بروید با خیل عظیمی از گردشگر و توریست مواجه شوید.

مرکز خرید اسکالا نوا مساحتی بالغ بر 9000 متر مربع دارد. در فضای وسیع و بزرگ این مجموعه شما شانس خرید از 43 برند مشهور جهانی را خواهید داشت. شال‌های بافتنی، کالاهای چرمی، پوشاک، عطر و پارچه‌های رنگی از جمله بهترین کالاهای موجود در فروشگاه‌های این مجموعه تجاری است. البته این را باید در نظر داشته باشید که مرکز خرید اسکالا نوا جزو لوکس‌ترین مراکز خرید کوش آداسی است. بنابراین قیمت اجناس این مجموعه عموما بیشتر از قیمت معمول آن‌ها در دیگر مراکز خرید است.

تصویری از مرکز خرید اسکالا نوا

تصویری از مرکز خرید اسکالا نوا کوش آداسی

مرکز خرید AVM کوش آداسی

از بهترین مراکز خرید کوش آداسی که دست خالی از آن بیرون نمی‌روید، مرکز خرید ای‌وی‌ام است. این مجموعه که از تاسیس آن سال‌های زیادی نمی‌گذرد،  در نزدیکی ساحل معروف انگ بیچ، یکی از بهترین سواحل کوش آداسی ترکیه و پارک آبی آتلانتیس آکوا قرار دارد.
آنچه بیش از همه در محبوبیت و شهرت مرکز خرید ای‌وی‌ام نقش دارد، وجود کالاهای لوکس و برند در کنار کالاهای ارزان‌قیمت و اقتصادی است. بنابراین شما طرفدار هر نوع سبک خرید باشید یا با هر بودجه‌ای که قدم در این مرکز خرید بگذارید، خریدی لذت‌بخش را در آن تجربه خواهید کرد. از جمله برندهای مشهوری که در این مرکز خرید حضور دارند، می‌توان به آدیداس، نایک، مانگو و پیر گاردین اشاره کرد.

عکس مرکز خرید ای وی ام

نمای بیرونی مرکز خرید ای وی ام

مرکز خرید کیپا کوش آداسی

از دیگر مراکز خرید کوش آداسی که نام آن را بیشتر در شهرهای بزرگ توریستی نظیر استانبول و آنتالیا شنیده‌اید، مرکز خرید کیپاست. بدون شک این مجموعه بهترین و مطمئن‌ترین مرجع برای خرید از برندهای مشهور جهانی است. در مرکز خرید کیپا امکانات رفاهی متعددی هم به چشم می‌خورد که با بهره‌گیری از خدمات آن‌ها می‌توانید عیش خریدکردن از این مجموعه را کامل کنید. کافه‌ها و رستوران‌های دلباز، سالن زیبایی، پارکینگ، زمین بازی کودکان، سرویس بهداشتی و هایپرمارکت تشکیل‌دهنده بخش رفاهی و تفریحی این مجموعه تجاری هستند.

تصویری از مرکز خرید کیپا کوش آداسی

عکس مرکز خرید کیپا کوش آداسی

مرکز خرید چرم کوش آداسی

از مراکز خرید کوش آداسی که گشت‌وگذار در آن را باید در صدر اولویت‌های خود قرار دهید، مرکز خرید چرم یا لیدر آن است. این مجموعه محصولات اورجینال چرمی را با تنوعی بی‌نظیر از رنگ و طرح در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. کاپشن، دامن، شلوار و هر نوع کالای چرمی که فکرش را بکنید، با بالاترین کیفیت و زیباترین طرح در این مجموعه تجاری یافت می‌شود. برای اینکه چمدان خود را از سوغات چرمی مشهور ترکیه‌ای آن هم با قیمتی کاملا منصفانه پر کنید، بهتر این است که خرید از مرکز چرم کوش آداسی را به ایام حراجی آن موکول کنید.

بازار ادویه کافکاس کوش آداسی

بی‌انصافی است اگر در معرفی مراکز خرید کوش آداسی از بازار ادویه کافکاس یاد نکنیم. این بازار که با جادوی رنگ و رایحه دل‌انگیز ادویه‌ها به استقبال گردشگران می‌رود، در مجاورت با ترمینال کشتی تفریحی این شهر قرار دارد. در بازار ادویه کافکاس همان‌طور که از نامش پیداست، فروشندگان به عرضه ادویه‌های اصیل ترکی می‌پردازند. البته که در این مجموعه محصولات دیگری همچون قهوه ترکی، باقلوا، خشکبار تازه، روغن زیتون و لوازم شیرینی‌پزی ترکی هم پیدا می‌شود.

عکس مغازه ادویه فروشی

عکس یک مغازه ادویه فروشی در بازار ادویه کافکاس

مرکز خرید هاجیوات کوش آداسی

آخرین معرفی ما از مراکز خرید کوش آداسی به مرکز خرید هاجیوات اختصاص دارد که بی‌تردید بهترین مرکز برای خرید سوغاتی و صنایع دستی این شهر است. اغراق نکرده‌ایم اگر این مجموعه را یک گالری هنری با تابلوهای چشم‌نواز نقاشی توصیف کنیم. بنابراین حتی اگر قصد خرید سوغاتی را هم نداشته باشید، باز دیدن این مجموعه می‌تواند به معنای واقعی کلمه روحتان را نوازش دهد.
ظروف چینی دست‌ساز با طراحی‌های فیروزه‌ای و لاجوردی، تابلوهای نقاشی و کاشی‌های رنگارنگ از جمله محصولات موجود در این مجموعه است. جالب است بدانید که در فهرست مراکز خرید شهر کوش آداسی بعد از بازار بزرگ این هاجیوات است که قدمتی بسیار طولانی دارد.

عکس مرکز خرید هاجیوات

تصویری از مرکز خرید هاجیوات کوش آداسی

فرصت لذت و تفریح در مراکز خرید کوش آداسی را از دست ندهید!

گشت‌وگذار در مراکز خرید کوش آداسی را می‌توان یک نوع تور گردشگری جانانه قلمداد کرد که به شما این امکان را می‌دهد تا ضمن تجربه تفریحی مهیج و سالم اجناس مورد ضروری خود را خریداری کنید. حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، ما توصیه می‌کنیم در برنامه سفرتان به کوش آداسی بخشی را به بازدید از مراکز پرزرق‌وبرق این بندر ساحلی اختصاص دهید. پرسه‌زدن میان غرفه‌های سنتی و مراکز خرید لوکس این شهر تفریحی ناب است که هیچگاه از خاطرتان پاک نخواهد شد.

سؤالات متداول:

۱- بهترین مراکز خرید کوش آداسی ترکیه کدامند؟

مرکز خرید آکدوگان، مرکز خرید هاجیوات، بازار ادویه کافکاس، مرکز خرید کیپا و مرکز خرید چرم کوش آداسی از بهترین مراکز خرید این شهر زیبای ترکیه هستند.

۲- برای خرید چرم به کدام بازار کوش آداسی برویم؟

بازار چرم کوش آداسی ترکیه یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید انواع محصولات چرمی را از آن و با قیمت مناسب بخرید.

مقالات پربازدید
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC