02145323 02191004043

هتل گنج استانبول

هتل گنج استانبول
ganj hotel Hotel istanbul
درجه هتل:
استانبول

هتل گنج استانبول یک هتل 3 ستاره اقتصادی و کم هزینه است . هتل تا میدان تکسیم تنها ۴۰۰ متر فاصله دارد.

این هتل دارای اتاق‌های غیر سیگاری نیز است و مسافرانی که به دود سیگار حساس هستند می‌توانند این اتاق‌ها را برای اقامت خود انتخاب کنند و  از دیگر امکانات می‌توان به  اینترنت رایگان ،پارکینگ، تراس، امکانات باربیکیو، مبلمان در فضای باز و… اشاره کرد.

میز پذیرش هتل به صورت ۲۴ساعته فعال است و در تمام ساعات شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. پرسنل هتل علاوه بر زبان ترکی و انگلیسی به زبان فارسی نیز مسلط هستند و این مسئله برای مهمانان ایرانی بسیار جذاب خواهد بود. هتل دارای خدمات تبدیل ارز است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا ارز مورد نیاز خود را در محل تامین کنند. برگزاری تورهای پیاده روی و اجرای موسیقی زنده از جمله خدمات محبوب این هتل هستند که برای گذراندن اوقات فراغت مورد توجه مهمانان قرار می‌گیرند.

از جمله واحدهای اقامتی این مجموعه می‌توان به اتاق لوکس، اتاق چهار تخته با تراس، اتاق چهار تخته با بالکن، اتاق استودیو، اتاق دونفره با بالکن و… اشاره کرد.

دیگر امکانات هتل

حمام اختصاصی به همراه حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان، تلویزیون صفحه تخت، کانال‌های ماهواره ای، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، پشه بند، میز تحریر، کمد لباس، کتری برقی و آسانسور اشاه کرد . ورود  حیوانات به این هتل ممنوع میباشد.
امکانات و خدمات هتل گنج استانبول ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور مینی بار رایگان پارکینگ یخچال سرویس فرنگی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC