02145323 02191004043

هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال کوش آداسی

هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال کوش آداسی
the grand blue sky international Hotel kusadasi
درجه هتل:
کوش آداسی

 هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال از جمله هتل‌های لوکس و ۴ ستاره کوش آداسی است که در جوار دریای اژه قرار دارد و می‌توانید با اقامت در آن از خدمات آل اینکلوسیو بهره ببرید. این هتل به لطف موقعیت مکانی خوب و خدمات و امکانات مناسبش توانسته جزو بهترین ریزورت‌ها و برترین انتخاب مهمانانی باشد که به ترکیه سفر کرده‌اند. یکی از خاص‌ترین امکانات این هتل، استخر بی‌انتهای آن است که رو به دریای اژه قرار گرفته و شنا در آن قطعا خاطره‌ای فراموش نشدنی برایتان خواهد بود. نزدیکی به ساحل نیز دیگر مزیت این هتل است که دسترسی مهمانان به تفریحات ساحلی و دریایی را آسان می‌کند و شاید دیگر نیازی نباشد که به پارک‌های آبی کوش آداسی بروید!

از موقعیت فوق‌العاده هتل که امکان دسترسی مهمانان به سواحل کوش آداسی را ایجاد کرده بگذریم،‌ گرند بلو اسکای امکانات مختلفی از اینترنت رایگان در سرتاسر هتل گرفته تا امکانات تفریحی مختلفی را در اختیار مهمانانش قرار داده است. برای آن‌ها که سفر با خودروی شخصی را به سفر هوایی ترجیح داده اند پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. اما اگر با خرید بلیط ارزان هواپیما به کوش آداسی سفر کرده و فاقد خودرو هستید،‌ می توانید از خدمات کرایه اتومبیل هتل استفاده کرده و رانندگی در خیابان‌های کوش آداسی را تجربه کنید. برای راحتی و آسایش مهمانان سیگاری و غیر سیگاری در بخشی از هتل فضای مخصوص سیگار اختصاص داد شده است.
اگر به دنبال خرید هدیه و سوغات هستید دیگر نیازی به گشت و گذار در مراکز خرید کوش آداسی نداشته و می‌توانید از فروشگاه کادویی و مینی مارکت هتل کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید. از نظر امنیت و پاکیزگی هتل نیز خیالتان راحت باشد چون بخش خدمات خانه‌داری هتل به صورت روزانه به نظافت اتاق‌ها و بخش‌های مختلف هتل می‌پردازد و خدماتی مانند اتو کشیدن، خشک‌شویی و لباسشویی را نیز در قبال پرداخت کمی هزینه ارائه خواهد داد. از نظر امنیت،‌ گرند بلو صندوق اماناتی را برای محافظت از وسیله‌های مهمانان تعبیه کرده و در محوطه‌های عمومی و فضای بیرونی هتل دوربین مداربسته کار گذاشته است. کپسول آتش‌نشانی، آژیر خطر و نگهبانی ۲۴ ساعته از دیگر خدمات بخش امنیت هتل هستند.

اتاق‌های هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال با یکدیگر تفاوت‌هایی از جمله چشم‌انداز پیش رو، فضای اتاق و تعداد تخت‌ها دارند و به جز این در بیشتر امکانات و خدمات با یکدیگر برابرند. تمامی واحدهای اقامتی هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و فضایی بزرگ و نورگیر هستند. همه اتاق‌ها بالکن اختصاصی دارند که برای استراحت عصرگاهی و نوشیدن فنجانی چای در حین تماشای غروب آفتاب فوق‌العاده است. برای سرگرم شدن مهمانان داخل اتاق‌ها تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای قرار داده شده است و سرویس‌های بهداشتی و حمام اتاق‌ها شامل حمام خصوصی با وان حمام است. خدمات روم سرویس نیز در صورت در خواست به تمامی اتاق‌ها ارائه می‌شود. اتاق‌های هتل همگی عایق صدا داشته و مانع ورود صداهای آزار دهنده و ناخوشایند بیرون به داخل اتاق می‌شوند، بنابراین مهمانان آرامش و سکوت کامل را در اتاق خود تجربه خواهند کرد.

هیچ چیز به اندازه یک ماساژ حسابی نمی‌تواند خستگی گشت و گذار در جاهای دیدنی کوش آداسی را از تن‌تان بیرون کند. هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال انواع خدمات ماساژ را ارائه می‌دهد، از ماساژ سر گرفته تا ماساژ پا و کل بدن. سونا، حمام، حمام عمومی و اسپا بخش‌های دیگری هستند که می‌توانند در آرامش و تجدید قوای‌تان نقش اساسی داشته باشند. اگر اهل ورزش و فعالیت هستید برای شما علاوه بر باشگاهی مجهز تجهیزات و کلاس مختلف ورزشی برگزار می‌شود که شامل کلاس‌های ایروبیک، تورهای پیاده‌روی، تجهیزات تنیس، امکانات ورزش‌های آبی، اسنورکینگ، غواصی، کانوسواری، دارت، موج سواری بادی، تنیس روی میز،‌ بیلیارد، اتاق بازی و زمین تنیس هستند.

هتل دارای ۲ استخر است که به صورت روباز بوده و در فصول مختلف آماده پذیرایی از مهمانان هستند. دیگر امکانات تفریحی هتل شامل اجرای زنده موسیقی، شام شب‌های موضوعی، کلاب شبانه و دی جی و کتابخانه است. برای کودکان نیز زمین بازی اختصاصی کودکان، کلوب مخصوص کودکان، بازی‌های پازلی و شبکه تلویزیونی مخصوص کودک وجود دارد. همچنین برای راحتی بیشتر خانواده‌ها،‌ خدمات پرستاری و نگهداری از کودک نیز ارائه می‌شود.

امکانات و خدمات هتل گرند بلو اسکای اینترنشنال ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات ماساژ
استخر سرباز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس
سالن بازی کودکان سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC