02145323 02191004043

هتل پالوما پاشا کوش آداسی

هتل پالوما پاشا کوش آداسی
paloma pasha Hotel kusadasi
درجه هتل:
کوش آداسی

 هتل پالوما پاشا در نوار ساحلی و چند کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی واقع شده است. این هتل مدرن ۵ ستاره اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و استخرهای شنا و چشم‌انداز بی‌نظیری از دریا را برایتان به ارمغان می‌آورد. این هتل تا فرودگاه مندرس ادنان ازمیر حدودا ۵۰ کیلومتر فاصله دارد و دسترسی به این فرودگاه از طریق شاتل فرودگاهی امکان پذیر است. این هتل زیبا سالانه میزبان مسافران زیادی از سراسر جهان است که عازم این منطقه می‌شوند و سفری خاطره انگیز برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند.
از جمله امکانات موجود در لابی این هتل عبارتند از صرافی برای تبدیل ارز، اتاق چمدان، میز تور، تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته. ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. اینترنت و پارکینگ رایگان جزو امکانات مشهور این هتل به شمار می‌روند. برای مسافران با مشکلات جسمانی نیز امکانات رفاهی مناسبی فراهم کرده‌اند. در صورت نیاز می‌توانید از بخش مربوطه در این هتل اتومبیل کرایه کنید و به گشت و گذار در سطح شهر بپردازید. اگر به قصد سفرکاری عازم این شهر می‌شوید، با انتخاب این هتل می‌توانید جلسات و کنفرانس‌هایتان را در مرکز بیزینس برگزار کنید. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با هزینه جداگانه انجام می‌گیرد. پرسنل مجرب هتل پالوما پاشا به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و ترکی صحبت می‌کنند.
محوطه هتل را باغ بی‌نظیری فرا گرفته و مبلمان زیبایی در اطراف هتل چیده شده‌اند. ساحل اختصاصی از محبوب‌ترین امکانات هتل پالوما پاشا در کوش آداسی به شمار می‌رود، همچنین برای میهمانان این هتل در بخش اسپا خدماتی مانند ماساژ ارائه می‌شود تا ریلکس کنند. از امکانات تفریحی دیگر هتل می‌توان به سونا، اتاق بخار و حمام ترکی اشاره کرد که ارزش امتحان کردن دارد. استخر موجود در این هتل بسیار بزرگ بوده و انواع سرسره‌های آبی بر روی این استخر ساخته شده‌اند. برای کودکان نیز مینی کلاب وجود دارد و ساعت‌ها می‌توانند در این بخش سرگرم باشند تا بزرگسالان با خیال راحت به تفریح بپردازند. از فعالیت‌های سرگرم کننده دیگر در این هتل می‌توان به تنیس، تورهای قایق‌سواری، موج سواری و پاراسل اشاره کرد، مطمئنا لحظات پر از هیجان را تجربه خواهید کرد. امکانات تفریحی هتل پالوما پاشا تمامی ندارد، به طوری که ایروبیک، موسیقی‌های زنده، پارک آبی، کلاب کودکان، ورزش‌های آبی، کلوب‌های شبانه، مینی گلف، بیلیارد، دارت، زمین بازی کودکان و سالن آرایشی و زیبایی با انواع خدمات جزو تفریحات پرطرفدار این هتل به شمار می‌روند. سالن بدنسازی این هتل نیز مجهز به دستگاه‌های روز دنیاست.
انواع اتاق در هتل پالوما پاشا عبارتند از اتاق دوبل یا توئین استاندارد با چشم انداز دریا، اتاق استاندارد با چشم‌انداز باغ، اتاق استاندارد با دسترسی به استخر که این استخر مخصوص بزرگسالان است، سوئيت تراس و سوئیت خانواده. همه اتاق‌های موجود در این هتل به طور روزانه نظافت می‌شوند. اتاق‌هایی با طراحی مدرن و چیدمان شیک شامل امکاناتی نظیر تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، چای‌ساز و قهوه‌ساز و بالکن هستند. برخی از اتاق‌ها فضای نشیمن نیز دارند. از دیگر امکانات ارائه شده در هتل می‌توان به کمدلباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کاناپه تختشو، میزکار اشاره کرد. حمام‌های داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی و حوله، سشوار و دمپایی هستند.

امکانات و خدمات هتل پالوما پاشا ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته
استخر سرباز جکوزی استخر سرپوشیده تنیس
ساحل اختصاصی پارک آبی سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC