02145323 02191004043

هتل آکوا ورلد آنتالیا

هتل آکوا ورلد آنتالیا
aqua world hotel Hotel antalya
درجه هتل:
آنتالیا

هتل Aquaworld Belek ، هتلی 5 ستاره در آنتالیا است که دارای ساحل خصوصی و پارک آبی در بلک و در امتداد ساحل فیروزه‌ای مدیترانه قرار دارد و این هتل مجهز به اسپا و مرکز سلامتی، خدمات ماساژ و باشگاه کودکان را ارائه می دهد همچنین میهمانان می توانند در ورزش های آبی هیجان انگیز مانند غواصی، موج سواری و قایق رانی شرکت کنند یا از نوشیدنی در بار لذت ببرند.

 اتاق‌های هتل آکواورد بلک مجهز به بالکن، مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و صندوق امانات هستند. برخی از اتاق‌ها نمای باغ دارند و امکانات اضافی شامل کتانی و حوله برای راحتی میهمانان در هتل قرار دارد

 در رستوران هتل آکواورد بلک می توانید انواع غذاهای محلی و بین المللی را بچشید و وعده های غذایی نیز به صورت بوفه سرو می شود و مهمانان می توانند از میان وعده ها و نوشیدنی ها در اسنک بار هتل لذت ببرند.

 هتل آکواورد بلک با ارائه استخرهای فصلی سرپوشیده و روباز، رویدادهای سرگرمی عصرانه، زمین بازی، سونا، مرکز تناسب اندام و حمام دارد. در صورت درخواست می توانید از جلسات ماساژ ارائه شده در مرکز آبگرم و سلامتی هتل بهره مند شوید و مهمانان می توانند قبل از ورود به دریای مدیترانه، تنیس، بیلیارد، تنیس روی میز و دارت بازی کنند.

 پارکینگ رایگان در هتل آکواورد بلک موجود است و دسترسی به وای فای با هزینه اضافی ارائه می شود. مبادله ارز و کرایه ماشین نیز در صورت درخواست ارائه می شود.

 

امکانات و خدمات هتل آکوا ورلد آنتالیا ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور مینی بار رایگان پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته
استخر سرباز باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا بیلیارد
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC