02145323 02191004043

هتل تاج دبی

هتل تاج دبی
taj Hotel dubai
درجه هتل:
دبی

معرفی هتل 5 ستاره تاج دبی
هتل تاج دبی (Taj Dubai) یک هتل پنج ستاره در منطقه شیخ زاید - داون تاون دبی در کشور امارات است .

نزدیک ترین مرکز خرید به هتل تاج دبی مجتمع تجاری دبی مال است و این هتل با برج خلیفه دبی 1.5 km فاصله دارد. از نظر مسافران هتل تاج دبی بیشترین امتیاز این هتل مربوط به پرسنل (9.4 از 10) و کمترین امتیاز این هتل وای فای غیر رایگان (8.5 از 10) می باشد . این هتل میانگین امتیاز کلی خوب (8.8 از 10) را کسب کرده و ارزش خرید آن (8.5 از 10) می باشد. از جمله امکانات هتل تاج دبی می توان به استخر شنا ، پارکینگ ، 6 رستوران ، بار ، مرکز تناسب اندام ، فامیلی روم ، اینترنت ، اسپا ، 2 استخر ، اشاره کرد.

با خدمات با کلاس جهانی در هتل تاج، بهترین اقامتتان را تجربه کنید.
با نمایی از برج خلیفه، هتل تاج امکانات مدرن و لوکسی به میهمانان ارائه می دهد که شامل استخر روباز، مرکز اسپا و یک مرکز درمانی است. دسترسی به وای فای رایگان در تمام قسمت های هتل فراهم است. این هتل با خودرو 10 دقیقه از مرکز خرید و مرکز بین المللی اقتصادی دبی فاصله دارد.

هر اتاق امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع، یک مینی بار و اتاق نشیمن با تلویزیون تخت به شما ارائه می دهد. همچنین یک حمّام مرمری هم به همراه دو وان موجود است.

در هتل تاج شما می توانید یک رستوران و مرکز فیتنس بیابید. امکانات دیگر شامل امکانات برگزاری نشست ها، سرویس بلیط و منشی تور است. این هتل همچنین پارکینگ رایگان نیز در اختیار مسافران قرار می دهد.

هتل تاج، با خودرو 10 دقیقه از مجتمع تجاری امارات مال و 20 دقیقه از دبی مارینا فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی نیز در 16.5 کیلومتری اینجا واقع شده است و فرودگاه بین المللی آل مکتوم هم 50 کیلومتر با اینجا فاصله دارد.

امکانات و خدمات هتل تاج دبی ‌
رستوران فروشگاه خدمات 24 ساعته در اتاق نگهداری بچه پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار حمام
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC