02145323 02191004043

هتل گرین تاور هتل تفلیس

هتل گرین تاور هتل تفلیس
green tower Hotel tbilisi
درجه هتل:

گرین تاور هتل (به انگلیسی:Green Tower Hotel) جزء معدود اماکن اقامتی لوکس و ممتازی است که ثابت کرده یافتن اقامتگاهی اشرافی و اعیانی با امکاناتی فراوان و قیمتی مناسب در شهر تفلیس نیز امکان‌پذیر است. این هتل چهار ستاره در مکانی استثنائی واقع در خیابان پررفت‌ وآمد پیتر ساراجیشویلی و در نزدیکی جاهای دیدنی تفلیس و اماکن پرطرفداری نظیر سالن کنسرت و کاخ ورزشی تفلیس قرارگرفته و امکانات رفاهی بی‌شماری از قبیل: باشگاه بدن‌سازی، استخر سرپوشیده، اسپا، کافی‌شاپ و رستوران را در محوطه وسیع و مدرن خود جای داده است.

همان‌گونه که در ابتدا نیز ذکر گردید، هتل گرین تاور تفلیس، اقامتگاهی چهار ستاره است، بنابراین از نظر امکانات رفاهی هیچ کم و کسری ندارد و قادر است تمامی اسباب و وسایل موردنیاز برای تضمین آسایش و آرامش میهمانان خود را فراهم گرداند. این هتل استخر وسیعی را در محوطه خود جای داده است که درب‌های آن در تمام فصول سال باز بوده و استفاده از آن برای میهمانان هتل رایگان است. افزون بر این، امکان بهره‌مندی از حمام ترکی، سونا، اتاق بخار، خدمات اسپا و مراقبت از پوست نیز در این مکان برای خریداران بلیط هواپیما تفلیس فراهم گردیده است تا پکیج جامعی از آرامش و آسایش پیشکش میهمانان گردد. پارکینگ امن و رایگان هتل، دغدغه و نگرانی یافتن مکان پارکی مناسب و ایمن را برای کسانی که با خودروی شخصی به تفلیس سفر می‌کنند، برطرف خواهد کرد.
باشگاه بدن‌سازی هتل گرین تاور برای ورزشکاران و افرادی که برنامه تناسب‌اندام خاصی را دنبال می‌کنند، مکانی مناسب خواهد بود. شاید بپرسید که گرین تاور هتل تفلیس برای سرگرم کردن میهمانان چه برنامه‌هایی دارد؟ در پاسخ باید گفت که محوطه بزرگی برای انجام بازی‌های رایانه‌ای و میز بیلیاردی برای تفریح گردشگران در این هتل نظر گرفته شده است تا اوقات فراغت میهمانان از لحظاتی مفرح، سرشار از شادی و نشاط لبریز گردد. نکته جالب دیگر در مورد هتل گرین تاوراین است که همراه داشتن حیوان خانگی در این هتل مجاز است و با هزینه اندکی صورت خواهد پذیرفت.

وجود رستورانی باکیفیت در هر هتلی که عنوان چهار ستاره را یدک می‌کشد، ضرورت دارد و گرین تاور هتل تفلیس نیز از این قاعده مستثنا نیست. این هتل از رستورانی ممتاز و دل‌پسند با فضایی پاکیزه و دوست‌داشتنی و منویی آکنده از غذاهای لذیذ بین‌المللی برخوردار بوده که قادر است نیاز میهمانان را از یافتن مکانی برای صرف غذا در شهر تفلیس برطرف گرداند. افزون بر این، کافی‌شاپ درخوری نیز در این هتل گنجانده‌شده تا کلیه نیازهای میهمانان برای صرف دسرهایی لذیذ و نوشیدنی‌هایی گوارا در طول اقامت در گرین تاور هتل تفلیس تأمین گردد.

گرین تاور قادر است خدمات گوناگونی از قبیل: خشک‌شویی، لباسشویی، اتوشویی، خانه‌داری، روم سرویس، تحویل غذا، پذیرش شبانه‌روزی، کرایه اتومبیل و خدمات زیبایی و آرایشی را به کلیه میهمانان خود ارائه کند. اینترنت پرسرعت وایفای نیز به تمامی میهمانان از همان ابتدای ورود ارائه خواهد شد تا ارتباط آن‌ها با فضای مجازی با بالاترین سرعت ممکن در طول اقامت در هتل برقرار باشد.

تعداد ۶۲ اتاق اقامتی شیک و مبله، مجهز به اسباب و وسایل رفاهی از قبیل: میز و صندلی، آباژور، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، یخچال، سشوار و وسایل بهداشتی و استحمام در این هتل گنجانده شده است تا میزبانی از گردشگران به بهترین شکل ممکن صورت گیرد. دکور شیک و محوطه دل‌باز و وسیع اتاق‌های هتل، امکان اقامتی لذت‌بخش و طولانی‌مدت را برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما تفلیس فراهم می‌کند و سفر به تفلیس را در ذهنشان به تجربه‌ای خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی مبدل می‌سازد.

امکانات و خدمات گرین تاور هتل ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار
باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC